Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo sokeripala ja vähän vettä, hyvä tulee.Sokeripala on paras. Ei tule naarmuja, mutta lähtee täysin veks.
Eikö se pitäisi olla sokeripala ja ruokaöljyä? Sitä yhdistelmää ainakin minä olen käyttänyt, sokeripalahan likenee/murenee vedessä.Joo sokeripala ja vähän vettä, hyvä tulee.Sokeripala on paras. Ei tule naarmuja, mutta lähtee täysin veks.
Siis miten tama sokerihomma irrottaa tohnat? Mulla on kanssa Bangkokin pyorassa jotakin outoa tohnaa (aluksi luulin sen olevan linnun...kaa), mutta en tieda mita lie onkaan. Se pehmenee tietenkin, kun putki lammin, mutta kylmana aivan kovaa.Pulmua peliinEi oo sokerin voittanutta tossa hommassa![]()
![]()
Lämmitetään putkea hiukan, mutta ei tulikuumaksi. Sokeripalaan räkäistään pari kertaa ja sitten sitä hierotaan siihen töhnäkohtaan.Siis miten tama sokerihomma irrottaa tohnat? Mulla on kanssa Bangkokin pyorassa jotakin outoa tohnaa (aluksi luulin sen olevan linnun...kaa), mutta en tieda mita lie onkaan. Se pehmenee tietenkin, kun putki lammin, mutta kylmana aivan kovaa.Pulmua peliinEi oo sokerin voittanutta tossa hommassa![]()
![]()
Pyora oli 2 viikkoa vanha, kun se skeidanrohjake siihen jostakin ilmesty. Olis kiva saada se skeida pois putkesta.
Okay, thanks, pitaa kokeilla, kun olen ensi kerralla paikalla.Lämmitetään putkea hiukan, mutta ei tulikuumaksi. Sokeripalaan räkäistään pari kertaa ja sitten sitä hierotaan siihen töhnäkohtaan.Siis miten tama sokerihomma irrottaa tohnat? Mulla on kanssa Bangkokin pyorassa jotakin outoa tohnaa (aluksi luulin sen olevan linnun...kaa), mutta en tieda mita lie onkaan. Se pehmenee tietenkin, kun putki lammin, mutta kylmana aivan kovaa.Pulmua peliinEi oo sokerin voittanutta tossa hommassa![]()
![]()
Pyora oli 2 viikkoa vanha, kun se skeidanrohjake siihen jostakin ilmesty. Olis kiva saada se skeida pois putkesta.
Niinpä niinpä....................On se sokeri ihmeellistä![]()
Hyvin lähti "sulanut kenkä" putkesta pois![]()
Kiitos hyvästä vinkistä![]()
Kannattaa muuten ensin kokeilla johonkin sellaiseen paikkaan jossa pikkunaarmuista ei ole niin väliä. Itse hankasin vähän aikaa sitten palaneita kuminpalasia putkesta juuri tuolla tavalla ja huomasin että vaikka kumi lähteekin, saa sokeripalalla aikaan myös naarmuja jos hankaa yhtään kovemmin.Okay, thanks, pitaa kokeilla, kun olen ensi kerralla paikalla.