• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kenelläkään tarvetta kumeille??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani-SRI
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Elikkäs mulla olisi kiireellinen tarve uudelle takanakille ja tilaukseen olen ajatellut nuo diablo corsat laittaa... ..Postikuluissa säästääkseni voisi ajatella jonkinlaista porukkatilausta, vai onko tähän kiinnostusta?? Mitenkä nämä järjestelyt on tällaisissa tapauksissa yleensä hoidettu?? Vai onko kenelläkään mitään muuta ehdotusta halvoista renkaista (minulla ei todellakaan olisi varaa uusiin kumeihin, mutta pakko on hankkia mikäli mielii ajella).

Sitten sellanen arviointikysymys... ...Eli omassa takakumissa alkoi näkyä kankaat viime reissulla viimeisen 50 km jälkeen (huomasin kotipihaan saavuttuani,varmaan kiihdyttelyissä kulunut sen verran?) Uskaltaisiko tuolla kumilla ajaa vaihtoon tuollaiset 150km varovasti hissukseen ja liiemmin kiihdyttelemättä, vai räjähtääkö koko komeus alle??

withstupid.gif

<-Clips----
Sitten sellanen arviointikysymys... ...Eli omassa takakumissa alkoi näkyä kankaat viime reissulla viimeisen 50 km jälkeen (huomasin kotipihaan saavuttuani,varmaan kiihdyttelyissä kulunut sen verran?)  Uskaltaisiko tuolla kumilla ajaa vaihtoon tuollaiset 150km varovasti hissukseen ja liiemmin kiihdyttelemättä, vai räjähtääkö koko komeus alle??
withstupid.gif
----Clips />

Ite ajelin abt 200 km vaihtoon takasella, josta näkyi jo liiaksikin sisäkudosta, ei kauttaaltaan, mutta ehkä 1/3 -osa rinkulasta esitteli sisuksiaan. Ajelin suht rauhallisilla kiihdytyksillä ja muutenkin hissuksiin. Hyvin kesti, eikä näyttänyt matka vaikuttaneen lainkhaan tilannetta pahentavasti.
Elikkäs hissuksiin körötellen ja "sopivalla" paineella varustettuna uskoisin sunkin tapauksessa takasen kestävän ja reisun onnistuvan.

Mulla ois tarvetta etukumille, eli kimppatilaukseen voisin lähteä mukaan.

p. 040 5833993 / Tommi

Back