• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kenellä tukaatti on jo ajossa?

851 on ollu jo viikon ajossa, mut tänään vasta eka kerran pääs kunnolla ajeleen duunikiireistä johtuen...
tounge.gif
Jeee, kyllä tuntui hyvältä ja Vanha Rouva Superbike jylisi niiiiiiiin tyytyväisenä!
smile_org.gif
998R vasta kesäkuussa liikkeelle...
sad_orig.gif
Piiiiitkä aika vielä...
mad.gif

998R vasta kesäkuussa liikkeelle...
Ei kait julli sulla oo 998R !!!??  ..Jos on niin voihevonvitunperkele kun mää ooooon kade !!..Paras 916-sarjalainen..ja paljon parei kun tää runkkumalli..mikä se oli..999... ;=)))
smile_org.gif
No kyl se pohjoismaiden ainut 998R on ollut mulla viime kesän lopulta alkaen...  
tounge.gif
Mä kyttäsin sitä vuodesta 2002, kun se tuli uutena Suomeen ja viime vuonna sit päästiin kauppoihin. Ja oon sun kans samaa mieltä tosta paras 916-malli jutusta, v-u mä oikeesti palvon tota laitetta!  
wink.gif
Tai siis itse asiassa ajattelen (tosi subjektiivinen näkemys!  
biggrin.gif
), että paras Ducati koskaan...  
inlove.gif
Ai niin, Fabio T. , muistan sut, etkös sä tykäännyt siitä F1:stä? Laguna Seca jne malleista? Se on myös tosi äijä peli!
smile_org.gif

No ONNITTELUT sitten vaan !!! ..tais kyllä mennä oikeelle miehelle se mopo ! Taidetaan nähdä kaunotar ja hirviö ens kesän tulevassa Ducati-meetingissä ala Vehoniemi tai vast. ??

No ONNITTELUT sitten vaan !!! ..tais kyllä mennä oikeelle miehelle se mopo ! Taidetaan nähdä kaunotar ja hirviö ens kesän tulevassa Ducati-meetingissä ala Vehoniemi tai vast. ??
Kiitos! Ja kiitos!
smile_org.gif
Toivottavasti oikealle miehelle... Yritän pitää hyvänä...
wink.gif
Joo, toivottavasti nähdään! Ja tänä vuonna olis tarkoitus myös saapua. Viime vuonna ilmoittauduin täällä (tällä samalla nimellä, mutta se oli tossa talven aikana mystisesti kadonnut jäsenluettelosta? Onneksi sain saman takaisin...) , ja tarkoitus oli myös saapua, mutta ajoin silloisen 748:ni, josta oli jo kaupat sovittu, todella paskaksi (soraa mutkassa, auto tulossa pihalta eteen ja hiukan liikaa vauhtia...
buttrock.gif
) ja sitten suunnitelmat meni uusix... Ja hävisin vielä, kun vakuutusyhtiö maksoi 1700e vähemmän pyörästä, mistä kaupat oli sovittu...
sad_orig.gif

Hei 851 ..taidetaan asua lähekkäin kun nykyään elelemme Rixussa !!

Pitääkö ..kle pistää tuumatalkoot pystyyn !!??

Ensimmäinen ducatistiviikko takana ja vaikuttaa oivalliselta.
Osia tärisi löysälle heti parissa päivässä ja autotallissa naapuri sai slaagin startatessa...

JES!
062802jumpie_prv.gif

smile_org.gif
No kyl se pohjoismaiden ainut 998R on ollut mulla viime kesän lopulta alkaen...
tounge.gif
Onnea vaan näin ulkopuoliseltakin. Täytyy myöntää, etten oikein ymmärtänyt tätä 916 mallin yletöntä hehkuttamista ennen kuin näin niitä kilpaversioita rivillisen Ducen museossa. Käsittämättömän hieno peli! Kyllä alkoi himottamaan sellainen, pakko myöntää.

Back