• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kenellä ORGgilaisista eniten ajettu pyörä ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Puppe 67
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Siis kenellä ORGgilaisista eniten ajettu mp hallussaan ...??
KM , vuosimalli ja merkki kehiin näin mopokautta odotellessa .

Nopeesti varmaan tulee enemmänkin ajettuja tähän perään, eihän tuo ole vielä mitään  
tounge.gif

No tulihan ne isommatkin kilsat tonne perään.

Vuosimalli -89 Guzzi 1000 SP III ja 110 234km. Ilmeisesti juuri sisään ajettu.  
cool.gif

Willellä en oo vielä päässyt ajamaan metriäkään itte, sen verran uus hankinta. 25 000km kellossa.

vuosimallia 1983 oleva Suzuki GS1100G.

Mittarissa taitaa olla joku 10 000 km...

Olen ajanut itse mittarin ympäri kerran. Sitä en sitten tiedä kuka edellisistä viidestä omistajasta on ajanut myös mittarin ympäri.

Itse olen ajanut tuolla noin 50 000 km.

Edit: meni mopon vuosimalli väärin.

-79 Suzukin GS850g, jossa mittarissa nyt n. 5000km, jos ei ole ruuvattu, niin voisi olla tuo 105 000km.

Toiseksi eniten ajettu mun pyöristä oli -91 1100 gsxr (94tkm myydessä). Konetta ei ollut avattu. Öljyä sai lisäillä parin tonnin välein, mutta niinhän noihin vanhoihin muutenkin.

EDIT: Niin ja olihan meillä n. 90tkm ajettu -90 GPZ500s ja hyvin pelitti. En tosin tiedä oliko koneelle jotain joskus tehty.

-80 Z 1000 ST, keppi on jauhanut takista +270000 km, ite kerryttäny niistä rapiat 200000 kilsaa vuodesta -85 lähtien. Kahdesti nollauksen nähneenä Wanhus se vaan jaksaa viedä toista vanhusta
biggrin.gif

-80 Z 1000 ST, keppi on jauhanut takista +270000 km, ite kerryttäny niistä rapiat 200000 kilsaa vuodesta -85 lähtien. Kahdesti nollauksen nähneenä Wanhus se vaan jaksaa viedä toista vanhusta
biggrin.gif
biggrin.gif
Oletkos tuosta Wanhuksesta mottia awaillut kertaakaan vai wieläkö mennään ORGgis männillä / wenoilla ....?
confused_orig.gif

bowdown.gif
bowdown.gif
Ps Kuwa wois olla paikoillaan ....
Uudessa Bomber-Magazinessa no: 6 oli kuuden sivun juttu mun Kawan taipaleesta.

Triumph 6T thunderbirt 650 vm 1959 ollu minulla vuodesta 2001 2002 aloin ajamaan ja viime syksinä tuli 100000km täyteen sitä ennen amerikassa jenkkipojat ajaneet varmaan jonkun verran 40 vuodessa alkuperäinen runko ja koneen lohkot vielä käytessä on 1 pyörä ajan noin 20000 30000 vuodessa tällä

Ei ole enää mutta mulla oli Hondan CBR 1000 F -89, jonka mittariin minä ajoin uudesta aloittaen 170.000 km. Normaalien kulutusosien (ketjut, jarrupalat, renkaat, öljyt) lisäksi vaihdettiin nokkaketjun kiristin ja takapyöränlaakerit. Oli myyntihetkellä ihan hyvässä iskussa eli kevyesti menee ainakin se pyörä yli 200.000 km.
sport05.gif

Ei ole enää mutta mulla oli Hondan CBR 1000 F -89, jonka mittariin minä ajoin uudesta aloittaen 170.000 km. Normaalien kulutusosien (ketjut, jarrupalat, renkaat, öljyt) lisäksi vaihdettiin nokkaketjun kiristin ja takapyöränlaakerit. Oli myyntihetkellä ihan hyvässä iskussa eli kevyesti menee ainakin se pyörä yli 200.000 km.
sport05.gif
Eikös poliisit muutama vuosi sitten laittanut XXn eläkkeelle ja mittarissa oli muistaakseni 261 000km

Kawa ZZR-600 vm -93

Kilometrejä 130000.

Hienosti toimii. viime kesänä 17000 nautintokilsaa
buttrock.gif

On muuten myynnissä, tule katsomaan...isompi Zetori haaveena.

lisätietoja fjalle@netti.fi

Tonninen Fasu-04 ajettu jo 4400km,viime kesänä 2700km edellinen noin 800km vuodessa  
bowdown.gif

Ketjut rasvattu ,ja kaksi kertaa öljyt vaihdettu  
biggrin.gif

no ei kuulu tänne mutta pakko laittaa noilla kilsoilla.

Back