• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kemora 17.5.2014 - 18.5.2014 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kesän ensimmäinen ratapäivä takana. Tosi hyödyllinen päivä vaikka miksikään rataketuksi ei ole tarkoitus suunnatakaan. Kiitokset ORG:lle että antaa tämmöiseen mahdollisuuden ja isot kiitokset hitaan ryhmän kouluttajille päivän annista. :respect:

Oulun jengi kiittää järjestäjiä Kemoran viikonlopusta!
Toimivat järjestelyt ja erinomaiset kouluttajat ajotaito II:lla :thumbup:

Ei vois parempaa kelia toivoa kuin mitä saatiin olla auringossa nämä pari päivää.
Sunnuntaina oli mun muistin mukaan eka kerta kun nopea ryhmä oli täysi ja hitaassa sekä keskiryhmässä löytyi tilaa :blink:

Koulutusryhmä oli suuri mutta todella hyväkäytöksinen, osalla meni takki ihan tyhjäksi kun sekoitettiin ja kasattiin mutka-ajon osaalueet ihan uusiksi. Muistakaa harjoitus tekee mestarin, jatkakaa hyvään malliin!

Kiitän ja kumarran kouluttajille. Paljon tuttua asiaa, samalla myös paljon uutta asiaa. Päivän anti oli peukun arvonen suoritus.
k3dt55y.jpg

Kiitokset myös mun puolesta kaikille tapahtumaan osallistuneille ja etenkin koulutettaville. Toivottavasti päivästä jäi oppia käteen vaikka ryhmä olikin iso. Ja toivottavasti taas muutamalle uudelle kasvolle jäi ratakipinä elämään, että nähdään teitä jatkossakin varikolla.

Nitrous sanoi:
Kiitokset myös mun puolesta kaikille tapahtumaan osallistuneille ja etenkin koulutettaville. Toivottavasti päivästä jäi oppia käteen vaikka ryhmä olikin iso. Ja toivottavasti taas muutamalle uudelle kasvolle jäi ratakipinä elämään, että nähdään teitä jatkossakin varikolla.

Kiitokset orgin porukalle loistavasta viikonlopusta. Fiilis oli pivettömän taivaan tasolla.
Kelithän hommasisn minä, kun on suhteitä tuonne alakertaan, joten olkaa hyvät vaan :D.

Nitrous piru oli sekunnin verran nopeempi, ei maha mitään. Kuitenkiun olen todella tyytyväinen omaan menoon tässä kohtaa. Varovaista oli ajelu, mutta Viime keväänä pari sekkaa hitaampaa kautta linjan. Täysiä settejä ajelin, ja kuntokin tuntui piisaavan, vaikka olis jäänyt pidempäänkin rataa kiertämään.

Kiitokset järjestäjille hyvin toimivasta tapahtumasta.

Ekaa kertaa orgin järjestämillä päivillä ja hyvä maku jäi.

Ja kun muukin porukka oli mukavaa niin mikäs siinä oli ajellessa ja ollessa. :-)

Kiitokset vaan Nitrousille ja Bandit-R:lle hyvin vedetystä koulutuksesta. Kotimatkan mutkatkin tuntuivat menevän entistä jouhevammin.

Liitetiedostot

• Kemora 2014 005.jpg
    Kemora 2014 005.jpg
    94,9 KB · Katselut: 83
Kiitokset kouluttajille ja muillekkin paikalla olleille. Hieno tapahtuma ja kyllä vain ratakärpänenki pääsi sen verran puraisemaan, ettei varmasti jää viimeisiksi ratapäiviksi :)

On helppo olla samaa mieltä edeltävien kommentoijien kanssa - hyödyllinen ja hauska Ajotaito II. Kouluttajilla oli sopivan rento ote, mutta samalla hyvin asiallinen. Kiitokset päteville kouluttajille ja mukaville ryhmäläisille!

Videomatskua tarjolla:p. Jos vihreellä pyörällä keskiryhmässä ajanut mimmi on kiinnostunut takaa otetuista ajokuvista, niin laita viestiä!

Jos kiinnostaa niin ilmoita.

Tulee varmaankin lähdettyä radalle uudemman kerran, myös hieman keveämmällä kalustolla. :) Kiitokset filmistä, Kaks-Seiska.

Liitetiedostot

• Kemora 2014 004.jpg
    Kemora 2014 004.jpg
    94,6 KB · Katselut: 52
Ajotaito II:een osallistuneet, kurssin kehittämiseksi tarvittaisiin teidän mielipide kokemastanne. Palautelomake on tässä.

Kiittäen.

Back