• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KELLÄÄN VFR/CBR:ään sopivia kateruuveja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Webbis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Kuopio
Kysäsen nyt täältäkin vielä, eli hakusessa olis 3kpl kateruuveja.
Ruuvit on niitä, mitä kierretään 90astetta, jotta ne lukittuvat. Eli ei normaaleja kierreruuveja.

Jos joltain sattuu löytymään ylimääräsiä 1-3kpl niin ilmotelkaa!
Tai jos joku sattuu tietämään mistä varmasti sais, olisin kiitollinen tiedosta. Monta purkaamoa oon jo kyselly tuloksetta ja alkuperäset tuhottoman kalliita!

Kiitoks!!

www.cmsnl.comista? Vaikka kalliita ne tuollakin on (4,50 €). Itse taisin maksaa aikanaan "tuhottoman kalliin" suomihinnan, joka taisi olla luokkaa 17 euroa...
crazy.gif

Edit: Linkki korjattu

Kyselen vanhan threadin jatkoksi, onko kellään näitä muovisia katteen pikalukkoja myytävänä vaikka sitten varalle useampi kappale?

Näitähän sai jostain XX:än brittiläisestä varaosasivustosta tilattua säkillisen, josko joku olisi näin toiminut ja voisi luopua muutamasta...? Sähköpostilla vois ottaa yhteyttä (toiminee noista pikalinkeistä).

Ja oliko niin, että RC36 VFR:n (vm 1997) ja 900cc Bladen kateruuvisarjat olivat (pääosin) samat? Mitenhän XX? Tuollahan noita sarjoja olisi, mutta ei juuri tuon mallin VFR:ään.

Kysäsen nyt täältäkin vielä, eli hakusessa olis 3kpl kateruuveja.
Ruuvit on niitä, mitä kierretään 90astetta, jotta ne lukittuvat. Eli ei normaaleja kierreruuveja.

Jos joltain sattuu löytymään ylimääräsiä 1-3kpl niin ilmotelkaa!
Tai jos joku sattuu tietämään mistä varmasti sais, olisin kiitollinen tiedosta. Monta purkaamoa oon jo kyselly tuloksetta ja alkuperäset tuhottoman kalliita!

Kiitoks!!
/www.bikebandit.com tuolta löytyy
buttrock.gif

Back