• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Käyttäjäryhmät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja adrenaliini
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mitä nuo erilaiset merkit tarkoittavat?Org,Vip jne?
Ja Onko vip henkilöille jossain ilmasta viinaa?Jos on niin Missä?
tounge.gif

Ei vaiskaan,vitsivitsi
tounge.gif
eli ihan tosissani kysyin koska en ymmärrä että mikä ton tarkotus on?

Eikös se oo että MotOrgilaiset on maksanu jäsenmaksun ja VIP:it on vaan lähettäny paljon viestiä foorumille
biggrin.gif

E: Eikä ainakaa mulle oo kukaa ilmasista viinoista maininnu..
omg.gif
tounge.gif

Jesh, juurinkin noin.

Jäsentasot menevät perinteisesti kirjoitettujen viestien määrän mukana. Kuitenkin MotOrg ry:n jäsenillä käytössä tällä hetkellä sääpalvelu, joten tuo uusi jäsentaso tehtiin tuota tunnistamista varten.

Modet ja ylläpitäjät sitten tunnistaa myös ton mukaan.

Ja niin, juurikin tuo MotOrg jäsentaso tuonut myös mukanaan sitä ilmaista viinaa..
wink.gif
Joten hyvin valittu.

Entäs noi heti nimen alla olevat jutut sitten? Noi Suzuki PV tms.. Näyttäis joka tapauksessa olevan itse valittavissa (?) mutta en kyllä löytänyt mistä..

ps. Mulla oli kyllä manki
smile_org.gif

Mitä nuo erilaiset merkit tarkoittavat?Org,Vip jne?
Ja Onko vip henkilöille jossain ilmasta viinaa?Jos on niin Missä?
tounge.gif

Ei vaiskaan,vitsivitsi
tounge.gif
eli ihan tosissani kysyin koska en ymmärrä että mikä ton tarkotus on?
Kai se riippuu minkä alueen "vippi" on. Täällä pks alueella paikalliset ylläpitäjät (Jassu, johu) lähettää ainakin meille perjantaipullon. En tiedä sitten mitä orggilaiset saa, ehkä konjakkia
tounge.gif

Entäs noi heti nimen alla olevat jutut sitten? Noi Suzuki PV tms.. Näyttäis joka tapauksessa olevan itse valittavissa (?) mutta en kyllä löytänyt mistä..
Kun sulla on 100 viestiä täynnä saat vaihtaa sen ohjauspaneelisi kautta.

Toinen vaihtoehto on maksaa motorgin jäsenmaksu, heille tuo vaihdetaan myös pyynnöstä ja nyt ihan lähipäivinä on tulossa systeemi jossa myös he voivat vaihtaa tuon itse ennenkuin 100 viestiä on täynnä.

ps. Mulla oli kyllä manki
smile_org.gif
Jahka saat 100 viestiä täyteen, pääset sorkkimaan tuota tietoa vapaasti. Näin oli ainakin joskus, tuskimpa muuttunut käytäntö.

No olinpa hidas!
biggrin.gif

Tämä selvä. Sitten vaan odotellaan, vaikka orgioihin liittyminenkin kyllä vähän himottaisi
tounge.gif

Vip todellakin tarkoittaa ilmaista viinaa, edes muista milloin viimeksi olen viinasta maksanut ja kaljatkin saa ilmaiseksi kaupasta hakea!  
wink.gif
033102beer_1_prv.gif

Back