Tämän viikon pyöräliikkeitä kierrelleenä tuntuu oudolta vertailla eri liikkeiden hintoja samalle pyörämerkille. Olen hankkimassa ER-5:sta. Tuntuu nyt kun hintoja kartoitteli että hinnoissa ei ole mitään linjaa. Vuosimallia 98 pyörästä jolla on ajettu 20000-40000 saa maksaa keskimäärin 4000-5000 €. -00 pyörän hinta (n. 15tkm-20tkm) on noin 5000€ ja jopa 5750€ asti. Sitten on muutamia ylivuotisia pyöriä joilla ajettu 0-2000km ja joiden hinta tinkimisen jälkeen jää 5900-6200 euroa. Vaikka n.15tkm ajettu pyörä ei varmastikaan vielä ole ajossa juuri kulunut niin kyllä minä mielelläni maksan tuon n. 300-900€ enemmän tuollaisesta ylivuotisesta pyörästä.
Itse kun en ole hintoja seurannut kuin vasta n.2kk niin oikeastaan kysymys kuuluukin että onko hinnoissa ollut aina näin? Eikö vanhempien pyörien hintojen pitäisi olla alhaisempi(niin ja tietysti uudempienkin
)
edit: oletteko saaneet toimituskulut tingittyä vai kuuluuko tuo maksu kuvaan?
Itse kun en ole hintoja seurannut kuin vasta n.2kk niin oikeastaan kysymys kuuluukin että onko hinnoissa ollut aina näin? Eikö vanhempien pyörien hintojen pitäisi olla alhaisempi(niin ja tietysti uudempienkin
edit: oletteko saaneet toimituskulut tingittyä vai kuuluuko tuo maksu kuvaan?