Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt sitten on virallistettu se ylin auktoriteetti..Halusin vain varmistaa täältä tuon seikan.
Miksi epäilet juuri vaihteistoa? Minä olisin enemmän huolissani kannen kestävyydestä.
Minun käsittääkseni (voi olla myös väärin käsitettyHevosmiesten tietotoimiston mieheltä kuulin, että noitten kawsakien vaihteistot ei kestä kuulema juuri mitään. Korviini ei ole kantautunut varmaa tietoa, että noissa vaihteistovikoja olisi. Halusin vain varmistaa täältä tuon seikan. Sen olen kuullut, että venttiileiden ja kannen kanssa olisi ongelmia.
Myyjä tosin lupasi pyörälle vuoden takuun...![]()
Saa nähdä alkaako talon nurkilla rosmoja liikkua.
Kokeiles tosiaan pistää jotain muuta öljyä sisään. Mulla autto selkeesti juurikin tuohon kakkosen "rusahtamiseen". Ei ole koko vaihtovälillä enää rusahdellut ollenkaan.Mulla taasen -95 mallissa on hieman ongelmia vaihteiston kanssa. Nimenomaan 2:lle lyötäessä. Suuremmilla kierroksilla ei tahdo rusahtamatta mennä päälle.
Saas nähdä keväällä kun on uudet öljyt, jos ei auta niin ajattelin kokeilla vielä toisenmerkkisillä öljyillä. Jos sekään ei auta niin ainakin tuo kesä ajetaan sitten laatikko sellaisenaan.
Mikä tuon sitten mahtaa aiheuttaa ja onko asian korjaamiseksi muuta tehtävissä kun levittää kone atomeiksi?![]()
Moro.Kokeiles tosiaan pistää jotain muuta öljyä sisään. Mulla autto selkeesti juurikin tuohon kakkosen "rusahtamiseen". Ei ole koko vaihtovälillä enää rusahdellut ollenkaan.Mulla taasen -95 mallissa on hieman ongelmia vaihteiston kanssa. Nimenomaan 2:lle lyötäessä. Suuremmilla kierroksilla ei tahdo rusahtamatta mennä päälle.
Saas nähdä keväällä kun on uudet öljyt, jos ei auta niin ajattelin kokeilla vielä toisenmerkkisillä öljyillä. Jos sekään ei auta niin ainakin tuo kesä ajetaan sitten laatikko sellaisenaan.
Mikä tuon sitten mahtaa aiheuttaa ja onko asian korjaamiseksi muuta tehtävissä kun levittää kone atomeiksi?![]()
Lisäksi, jos toi ei auta, niin kannattaa ehkä myös tsekata, että irroittaako kytkin kunnolla? Jos ei, niin varmasti menee vaihteet kolahtelemalla sisään.
Mutta kyllä noi Kawat silti enemmän mun mielestä kolisee (myös vaihteet), kuin jotku Susnukitja kun ei mitään syncrojakaan ole, niin ihan hiljaisiahan näistä ei koskaan saa.![]()
Kokeiles ensin vaihtaa öljyt johonkin toiseen merkkiin ja tsekkaa sitten, että öljyä varmasti on tarpeeksi. Oon kuullut, että vajaana jos on (tarvi edes paljon olla), niin jotkut mopotit kolisuttaa vaihteita vaihtessa huomattavasti kovemmin.
- P
Castrollin jotain "motoöljyä" meni sisään (jos nyt oikein muistan, niin oliskohan ollut GPS:ää) ja tuota on jopa haukuttu aika paskaksiMoro.Kokeiles tosiaan pistää jotain muuta öljyä sisään. Mulla autto selkeesti juurikin tuohon kakkosen "rusahtamiseen". Ei ole koko vaihtovälillä enää rusahdellut ollenkaan.Mulla taasen -95 mallissa on hieman ongelmia vaihteiston kanssa. Nimenomaan 2:lle lyötäessä. Suuremmilla kierroksilla ei tahdo rusahtamatta mennä päälle.
Lisäksi, jos toi ei auta, niin kannattaa ehkä myös tsekata, että irroittaako kytkin kunnolla? Jos ei, niin varmasti menee vaihteet kolahtelemalla sisään.
Mutta kyllä noi Kawat silti enemmän mun mielestä kolisee (myös vaihteet), kuin jotku Susnukitja kun ei mitään syncrojakaan ole, niin ihan hiljaisiahan näistä ei koskaan saa.![]()
Kokeiles ensin vaihtaa öljyt johonkin toiseen merkkiin ja tsekkaa sitten, että öljyä varmasti on tarpeeksi. Oon kuullut, että vajaana jos on (tarvi edes paljon olla), niin jotkut mopotit kolisuttaa vaihteita vaihtessa huomattavasti kovemmin.
- P
Mitä öljymerkkiä työnsit ysin mosaan? Jos kerran muutui "paremmaksi".
Ja mitä oli ennen merkin vaihtoa?
Joo, gastrollin gps:ää oon itekki koneessa käyttäny ja meinaan samanmoiset öljyt vaihtaa taas keväällä.Castrollin jotain "motoöljyä" meni sisään (jos nyt oikein muistan, niin oliskohan ollut GPS:ää) ja tuota on jopa haukuttu aika paskaksiMoro.Kokeiles tosiaan pistää jotain muuta öljyä sisään. Mulla autto selkeesti juurikin tuohon kakkosen "rusahtamiseen". Ei ole koko vaihtovälillä enää rusahdellut ollenkaan.Mulla taasen -95 mallissa on hieman ongelmia vaihteiston kanssa. Nimenomaan 2:lle lyötäessä. Suuremmilla kierroksilla ei tahdo rusahtamatta mennä päälle.
- P
Mitä öljymerkkiä työnsit ysin mosaan? Jos kerran muutui "paremmaksi".
Ja mitä oli ennen merkin vaihtoa?mutta mulla ainakin toimi ihan kivasti.. tuossa oli semmoinen jännä efekti, että heti vaihdon jälkeen ei edelleenkään oikein kakkonen tykännyt, mutta muutaman sadan kilsan jälkeen toimii oikeinkin hyvin. Enpä kyllä tiedä mistä tuo johtuu![]()
![]()
Olen nyt kaksi vaihtoväliä mennyt tuolla, ikävä kyllä en osaa sitten sanoa, mitä oli entinen omistaja lyönyt sisään tuonne, mutta kivasti kolahteli juurikin kakkosta sisäänpuskiessa. Voi myös erittäin todennäköisesti olla, että oli vaan niin loppuunajetut ölppänät sisällä, että kolisi jo vanhuuttaan. Mene ja tiedä.
Shelliä ajattelin kokeilla seuraavaksi tuossa keväänpänä, kun tuolla 9r-ketjussa sitä on kovasti kehuttu.
Mitä käytät itse pärrässä tällä hetkellä? Meinaan vaan, kun kehuit ylempänä, että vaihteet pelaa hyvin.
Mä oon itse avoin kaikille kokeiluille, mutta Delvacia en oo ajatellut sporttiin pistää, vaikka monissa toimii tuokin oikein hyvin. Johonkin vähän tuhnumpaan tuota voisi jopa kokeilla![]()
- P