• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawasaki ZR-7, varastettu, Turku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
voi perk... viime yönä lähti kerrostalon pihasta hopea kawa, pitäkää silmät auki. Rekkari CG-768. Ei varmaan tarvii erikseen mainita paljonko vit....
062802moto_prv.gif

Saako kysyä mistä päin Runosmäkeä? Pyörin nimittäin siellä arkipäivisin jakeluauton kanssa ja bongailen tietty kaikki pyörät parkkipaikoilla.
Pidän silmät auki jos vaikka jostain pusikosta pilkottaisi...

Kysy jotain helpompaa =) Olin siellä tasan yhden yön ja pyörä katos.Asumme itse Vantaalla.Että olipa mukava kyläillä =(
Mutta kiitos jos katselet ympärillesi.

Pitääpä katsella ettei osu vaan samaa rekisterikilpeä missään vastaan. Turustahan olen ja vielä aika läheltä Runosmäkeä. Ikäviä moiset tapaukset.
sad_orig.gif

Kyllä huonosti menee rosvoillakin, kun tuollainen pitää ottaa.
mad.gif

Ei vaan, meinasin joskus itekin ostaa sellaisen.

Runosmäki... IHME!!

yv mulle jos tarvii jotain apua asian suhteen, esim takaisin haussa, koulutuksessa tai mitä ikinä kiinnijääneet on vailla
mad.gif

Oisko kumminkin vaan piripäät eikä itäjengi..
veryangry.gif

vuosimallia 03 ja runosmäestä
Miksi en yllättynyt, kun kerroit paikan olevan runosmäki?

Siksi, koska alueelta on viety ja hajoitettu useita moottoripyöriä kesän aikana. Ilmeisesti sama porukka asialla kaikissa tapauksissa...
mad.gif
kaboom.gif

Toivottavasti pyörä löytyy ehjänä, joskus voi niinkin käydä.
pftroest.gif
ei ole vielä ainakaan mitään kuulunut pyörästä
sad_orig.gif

Toivottavasti löytyy samassa kunnossa kun olikin tai sitten se on jo osina rajan takana.Pitäis kaverit saada saunan taakse, siellä olis vielä tilaa
mad.gif

Back