Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moi!Ainut huonopuoli mitä olen omassani huomannut on:
että ketjujen rasvaus on vähän työlästä kun ei ole keskitukea...ja takana jo 20tkm!![]()
-sit toinen (maku asia): välitykset on liian pienet kun nopeudet nousee +80km/h mielestäni koneessa aikas paljon kierrroksia....
-ja kolmas...tankki sais olla isompi niin ei tarttis tankata niin usein. (tällä pyörällä kun taittaa kivuttomasti pitkiäkin matkoja)![]()
Uh-oh. Toivottavasti kyseessä oleva mies on hyvin koulutettu.sanoi:Moi!
Mulla ei vielä kokemusta ketjujen rasvauksesta, kun vasta 155 km ajettu viime kerrastaEnkä aio sen asian kanssa kyllä omaa päätäni vaivatakaan, sitä varten on miehet, ainakin aluksi. Mä en tuollaisista välityksistä vielä ymmärrä mitään ja enpä vielä ainakaan yli sataa ole uskaltanut ajaakaan.
Kyllä joku aina rasvaa, kun kauniisti pyytääUh-oh. Toivottavasti kyseessä oleva mies on hyvin koulutettu.sanoi:Moi!
Mulla ei vielä kokemusta ketjujen rasvauksesta, kun vasta 155 km ajettu viime kerrastaEnkä aio sen asian kanssa kyllä omaa päätäni vaivatakaan, sitä varten on miehet, ainakin aluksi. Mä en tuollaisista välityksistä vielä ymmärrä mitään ja enpä vielä ainakaan yli sataa ole uskaltanut ajaakaan.
![]()
Itse en kyllä montaa kertaa emännän ketjuja rasvaisi....
Ei vaan, se on yksi lajiin kuuluva homma ja kannattaa opetella tekemään itse.![]()
Eli ollaan jo niilla rajoilla, että kumpi oli ennen muna vai kana....Jos oikein hakemalla alkaa hakemaan, niin vilkun merkkivalo on umpikyärällä ajettaessa hankalassa paikassa. Joutuu nyökyttelemään jos meinaa nähdä sen. HUOM! Vanhassa (vm1996) kun ei ole sitä hienoa vilkun palautusnappia.
Epistä! Missä on ne 30 kaunista naista jotka rasvais mun ketjut?Kiitos kaikille kommentoijille!
Mä oon ajanut vasta 80- teillä ja vaan kerran kokeillut yli satasta, joten en noista välityksistä ymmärrä mitään...., ihan hyvin on ainakin kulkenu ja vääntöä riittänyt. Penkki tuntuu naisen takapuolen alle varsin sopivalta, täytyy sitten pidempien matkojen jälkeen kuulostella miltä vaikuttaa. Ketjujen rasvaaminen kuulemma hoituu, miehellä ainakin 30 innokasta apulaistakin siihen hommaan, joten en taida opetella koko hommaa. Tuo vilkku- asia muuten ihan totta, alussa varsinkin kun vielä vilkun käyttö hakusessa (tai lähinnä sen palauttamisen muistaminen), piti useimminkin tarkistaa tilanne...
No jos mä opin sen ketjujen rasvauksen, niin mä tuun teillekin ja voin ottaa yhden transitillisen nuoria naisia (16-22v.) mukaan, heh!Epistä! Missä on ne 30 kaunista naista jotka rasvais mun ketjut?Kiitos kaikille kommentoijille!
Mä oon ajanut vasta 80- teillä ja vaan kerran kokeillut yli satasta, joten en noista välityksistä ymmärrä mitään...., ihan hyvin on ainakin kulkenu ja vääntöä riittänyt. Penkki tuntuu naisen takapuolen alle varsin sopivalta, täytyy sitten pidempien matkojen jälkeen kuulostella miltä vaikuttaa. Ketjujen rasvaaminen kuulemma hoituu, miehellä ainakin 30 innokasta apulaistakin siihen hommaan, joten en taida opetella koko hommaa. Tuo vilkku- asia muuten ihan totta, alussa varsinkin kun vielä vilkun käyttö hakusessa (tai lähinnä sen palauttamisen muistaminen), piti useimminkin tarkistaa tilanne...![]()
Vilkun oppii palauttamaan nopeasti kun aina kääntyessä hokee vilkku,vilkku,vilkku,vilkku,vilkku,vilkku...![]()
No jos mä opin sen ketjujen rasvauksen, niin mä tuun teillekin ja voin ottaa yhden transitillisen nuoria naisia (16-22v.) mukaan, heh!
Kääntyessä tulee tässä alussa mietittyä vähän muutakuin vilkkua, mutta olen opetellut sellaisen tavan, että kun käännöksestä alkaa ohjausta suoristaa, siinä samalla nappaa sen pois. Kyllä se monta kertaa alussa jäi päällekin. Kyllä tämä tästä kovalla treenauksella lähtee sujumaan![]()