Ostin KZ1300:n vm. 1979. Ongelma on keskiseisontatuki; se on kyllä paikallaan, mutta niin kapea, ettei pyörää saa mitenkään nostettua sille, kun ei ajosaappaat jalassa saa jalkaa mitenkään tuen siihen osaan, mistä pitäisi painaa kammetakseen pyörän tuelle.
Minulla oli 80-luvulla Z1300. En muista, millainen systeemi siinä oli, mutta pyörä oli minulla pihalla aina keskiseisontatuella eli systeemi oli toimiva. Voimia se vaati, muttei ollut mitenkään hankala käyttää.
Mahtaako Ameriikan mallissa olla eri systeemi?
Olisiko kellään kokemusta asiasta? Kaikki neuvot ja vinkit otetaan vastaan.
Niin ja pyörä on museorekisterissä eli mitään huomattavia muutoksia ei voi tehdä.
VMPK:n ja Japsistarojen sivuille en jostain syystä saanut rekisteröintiä onnistumaan.
Minulla oli 80-luvulla Z1300. En muista, millainen systeemi siinä oli, mutta pyörä oli minulla pihalla aina keskiseisontatuella eli systeemi oli toimiva. Voimia se vaati, muttei ollut mitenkään hankala käyttää.
Mahtaako Ameriikan mallissa olla eri systeemi?
Olisiko kellään kokemusta asiasta? Kaikki neuvot ja vinkit otetaan vastaan.
Niin ja pyörä on museorekisterissä eli mitään huomattavia muutoksia ei voi tehdä.
VMPK:n ja Japsistarojen sivuille en jostain syystä saanut rekisteröintiä onnistumaan.