• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawa ZZR 1200 vaimentimet ja/tai muuta tarviketta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mezuri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hei! Sain tälle ajokaudelle vihdoin ja viimein kortin, vaikka pyörän olen ostanut jo 2010 elokuussa. Odotus on ollut sen arvoista, olen rakastunut pyörääni, otsikossa mainittuun ZZR 1200 -05:een ja ylipäätänsä pyöräilyyn.
062802moto_prv.gif
Kilometrejä ei ole ehtinyt tässä noin kuukauden aikana kertyä kuin noin 2000, mutta lisää olen työstämässä.
smile_org.gif

Itse keskustelun aloitinkin kysyäkseni että tietääkö kukaan mistä kannattaisi katsoa vaimentimia zetoriini? Vaikka pyörä pelaakin kuin unelma, kuulostavat tehtaan pakasta vedetyt vaimentimet näin raavaalle miehelle hieman liian paljon ompelukoneelta. Jos joku tietää valmiiksi jo jotain hyviä vaihtoehtoja tai ihan mitä tahansa muuta mitä zetorissa kannattaa laittaa niin kertokaa ihmeessä.
smile_org.gif

Olisin myös hyvin kiinnostunut hyvistä liikkeistä (koti- ja ulkomailla) mistä kannattaisi katsoa, jos haluaisi pyöräänsä jollain tavalla laittaa.

Kiitos!

Back