• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

kawa zx6r vai cbr 600 F?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fjanei
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hei!
haluaisen vähän kommentia noista kahesta pyörästä.
Kumpi on parempi?kun itse en osa päättä kumpa ostaisin.
molemmat ovat vuoden 99 malleja.
Kiitos
062802moto_prv.gif

Ehdottomasti Honsuzumahasaki.

Kyllästyt pian joka tapauksessa.

Eli ota se mihin hillot piisaa, tekniikka ja siisteys tyydyttää ja mikä tuntuu ajossa kivemmalta.

Helppoa
smile_org.gif
Jos olet rasvanäppi niin osta vikakasa ja jos olet enemmän ajamisesta nauttiva niin osta honta.

Nää on niin näitä...

Ottaisin itse kawan, vastaukseni varmasti auttoi paljon...
thumbs-up.gif
wink.gif

Helppoa
smile_org.gif
Jos olet rasvanäppi niin osta vikakasa ja jos olet enemmän ajamisesta nauttiva niin osta honta.

Nää on niin näitä...
samaa mieltä olen,jos remontti kiinnosta (ja on siihen rahaa) osta waka,jos etsit huolettomuutta osta honda.. waka on ehkä nätimpi mutta useemmin rikki
biggrin.gif
eli osta zukisuki
tounge.gif
minä valitsin hondan (cbr 600f)
062802moto_prv.gif
naapuri näytti valinneen sen pianomerkin,olikos se joujoumaha tai jotain...
baaa.gif

Ehkä hieman olen puolueellinen mutta eipä se mitää... Eli osta Cebari. Ite oon sellasella ajellu vuoden ja ei oo ollu minkäänlaisia onkelmia. Honda on vielä paremman näkönen ku Kawa
cool.gif

Mulla on ollut molemmat... osta suzuki
033102bebe_1_prv.gif
sekun on oikea mopo
biggrin.gif

Mulla oli aikanaan 99 -cebarin F ja 01-mallinen ZX-6R. Siis onhan se taivahan tosi että Honda oli tosi tylsä verrattuna Kawaan. Siis kawa noista, mut itsepä päätät.

Ja jos oikein järkevä olet niin ostat suzukin
buttrock.gif

Itse entisenä hondamiehenä voin rehellisesti kommentoida.OLI 600 cbr vm03.Todella tylsä ja eleetön, vaihdoin kawaan ja olen erittäin tyytyväinen ollut.Kawat ovat yhtä kestaviä kuin hondatkin.Se et kuin pyörää on käsitelty ja huollettu on asia erikseen.En edeellenkään ymmärrä tätä vi... naurettavaa provoilua "osta honda se kestää heh heh.Kawat hajoilee ja venttiilit.......".Naurettavaa ja jopa naiivia.Hävettää ihmisten puolesta ketkä ees kehtaa laittaa tollasia päättömiä tekstejä kawoista.Sen verran on noita pyöriä ollut vuosien varrella, et tietoa löytyy, ei mitään esson baari juttuja.Kumpikin on varmasti hyviä pylriä, eli jos ostat pyörän osta se kumpi mielyttää ajossa.Varmasti rupeaa harmittaa, jos pyörässa ei ole sitä jotain mikä saa hymyn naamalle vielä 10000km jälkeen.

Tämän kirjoituksen ei ole tarkoitus loukata ketään merkkifanaatikkoa, joten pyydän jo etukäteen anteeksi, mikäli jotain loukkasin.

Kummatkin varmasti loistavia, itse aikoinaan korttia ajaessa haaveilin kasawiasta, mutta jotenkin tykästyin hontan pc31 malliin ja sorruin siihen, nyt kyllä haaveilen jo enskaudelle jos olis rahaa niin busaa kaavailen hankittavaksi.

Noissa 2000 luvun taitteiden Cebareissa oli jotain vikaavikaa nelos pytyn öljykierron kanssa ja yläkerta ottaa kipeetä.

Brandt tietää varmaan paremmin noista hondan recalleista.

Tuli vaan mieleen.

Noista vaihtoehdoista kummatkin ovat aivan pomminkestäviä ja suht varmoja "perus" kuussatkuja
lookaround_orig.gif

Tosin kummassakin taisi olla jotain pieniä tyyppivikoja, mutta ei muistaakseni kuitenkaan mitään kovin suurta ja vakavaa...

Käy koeajamassa molemmat, ja osta se kumpi paremmalta tuntuu.

Itse entisenä hondamiehenä voin rehellisesti kommentoida.OLI 600 cbr vm03.Todella tylsä ja eleetön, vaihdoin kawaan ja olen erittäin tyytyväinen ollut.Kawat ovat yhtä kestaviä kuin hondatkin.Se et kuin pyörää on käsitelty ja huollettu on asia erikseen.En edeellenkään ymmärrä tätä vi... naurettavaa provoilua "osta honda se kestää heh heh.Kawat hajoilee ja venttiilit.......".Naurettavaa ja jopa naiivia.Hävettää ihmisten puolesta ketkä ees kehtaa laittaa tollasia päättömiä tekstejä kawoista.Sen verran on noita pyöriä ollut vuosien varrella, et tietoa löytyy, ei mitään esson baari juttuja.Kumpikin on varmasti hyviä pylriä, eli jos ostat pyörän osta se kumpi mielyttää ajossa.Varmasti rupeaa harmittaa, jos pyörässa ei ole sitä jotain mikä saa hymyn naamalle vielä 10000km jälkeen.

Tämän kirjoituksen ei ole tarkoitus loukata ketään merkkifanaatikkoa, joten pyydän jo etukäteen anteeksi, mikäli jotain loukkasin.
Siinä oli asiaa..
bowdown.gif

Back