Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
samaa mieltä olen,jos remontti kiinnosta (ja on siihen rahaa) osta waka,jos etsit huolettomuutta osta honda.. waka on ehkä nätimpi mutta useemmin rikkiHelppoaJos olet rasvanäppi niin osta vikakasa ja jos olet enemmän ajamisesta nauttiva niin osta honta.![]()
Nää on niin näitä...
Hondassa taisi olla jotain häikkää jakoketjun/kiristäjän kanssa ellen väärin muista.Tosin kummassakin taisi olla jotain pieniä tyyppivikoja, mutta ei muistaakseni kuitenkaan mitään kovin suurta ja vakavaa...
Siinä oli asiaa..Itse entisenä hondamiehenä voin rehellisesti kommentoida.OLI 600 cbr vm03.Todella tylsä ja eleetön, vaihdoin kawaan ja olen erittäin tyytyväinen ollut.Kawat ovat yhtä kestaviä kuin hondatkin.Se et kuin pyörää on käsitelty ja huollettu on asia erikseen.En edeellenkään ymmärrä tätä vi... naurettavaa provoilua "osta honda se kestää heh heh.Kawat hajoilee ja venttiilit.......".Naurettavaa ja jopa naiivia.Hävettää ihmisten puolesta ketkä ees kehtaa laittaa tollasia päättömiä tekstejä kawoista.Sen verran on noita pyöriä ollut vuosien varrella, et tietoa löytyy, ei mitään esson baari juttuja.Kumpikin on varmasti hyviä pylriä, eli jos ostat pyörän osta se kumpi mielyttää ajossa.Varmasti rupeaa harmittaa, jos pyörässa ei ole sitä jotain mikä saa hymyn naamalle vielä 10000km jälkeen.
Tämän kirjoituksen ei ole tarkoitus loukata ketään merkkifanaatikkoa, joten pyydän jo etukäteen anteeksi, mikäli jotain loukkasin.