Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heip. Onko jollakulla kokemuksia pöllittyjen mopojen löytymisestä/löytymättä jäämisestä? Minkälaisen ajan jälkeen on vielä palautunut oikeaan osoitteeseen?Juu näin kävi. Jos näkyy liikenteessä (rekkari CR-887) mun Kawa, jossa myös tumma Puigin racepleksi, niin ilmoitusta poliisille t.112 tai suoraan mulle tel. 040-5070034.
Kiitokia t. rosvojen uhri Petteri![]()
Yleensä vakuutusyhtiöllä on kuukauden mittainen karenssi. Eli kuukauden verran odottelevat, josko pyörä mahdollisesti löytyisi. Tämän jälkeen alkavat käsitellä korvaista menetetylle omaisuudelle.Heip. Onko jollakulla kokemuksia pöllittyjen mopojen löytymisestä/löytymättä jäämisestä? Minkälaisen ajan jälkeen on vielä palautunut oikeaan osoitteeseen?Juu näin kävi. Jos näkyy liikenteessä (rekkari CR-887) mun Kawa, jossa myös tumma Puigin racepleksi, niin ilmoitusta poliisille t.112 tai suoraan mulle tel. 040-5070034.
Kiitokia t. rosvojen uhri Petteri![]()
Ostetaan purkupyörästä uusi ECU + virtalukko eBayltä ja ajellaan tyytyväisenä kylillä? Vai onko pyörässä vielä jotain lisätunnistimia että sähköaivo huomaa olevansa väärässä pyörässä? Tai uusi ECU vaatii aina jotain valtuutetun huollon alkujumppaa ennenkuin suostuu yhteistyöhön?Onkos tuollaisessa Kawassa ajonestolaite? Ajattelin vaan että jos on niin mitäköhän pyörälle tehdään? Myydään osina???