• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawa vaihtui trumppaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Pääsi niin käymään että 636 Kawa vaihtui Trumpan RS malliin tuossa talven aikana. Tänään ekat savut (ei kuitenkaan sähkölaitteista
tounge.gif
)! Mukavaltahan tuollainen vääntöpeli tuntuu kusiaisen jälkeen!
biggrin.gif

Janus

Eli tää nyt ei varmaan enää ole aprillia
biggrin.gif
. Kun tuli itse hieman vedätettyä Triumph porukkaa.

Mut onnea uuden mopottimen johdosta! Tää Triumph-jengi on sit välillä vähän sekavaa porukkaa. Älä siis ihmettele jos tulee joltain outoa tekstiä, mitä et ymmärrä sanaakaan.
biggrin.gif
tounge.gif

Janus Janus
wink.gif
Kohta voi joku älähtää kun tollasen sammakon päästit heti ekassa viestissäsi. 636:sen huono vääntö, sekä Trumpan hyvä vääntö ovat asioita minkä kaikki tietävät, mutta niistä ei saa äänen puhua
wink.gif

Hieno valinta.
062802moto_prv.gif

Tää on kaukana aprilli pilasta. Sininen Trumppa se pihalla seisoo vaikka nipistäisi itseänsä
biggrin.gif
. Jos mä ihan rehellinen oon niin Ukkeli vei mut tähän Trumppa touhuun! Kiittäkäämme siis Ukkelia että Trumpetistejä on taas yksi enemmän.
sport05.gif

Kyllähän se mun kawa kusiaiseksi ihan hyvin vääns, mutta kyllä RS:n vääntö on eri planeetalta. Kusiaisesta kun ei tonnista saa vaikka voissa paistais
tounge.gif
wink.gif

mahtavaa että jälleen yksi on ymmärtänyt liittyä kunnon brittimotoristien kerhoon...!
062802jumpie_prv.gif

RS tuli hankittua Moto Seinäjoelta. Siinä oli ostohetkellä n. 5000km mittarissa eli "kalleimmat kilometrit" ajettu. Edellinen omistaja oli pitänyt siitä todella hyvää huolta sillä Trumpetti on kuin pakasta repäisty!

Asennutin RS:ään Trumpan alkuperäisen hiilarivaimentimen(+ruiskun säätö), huggerin sekä Givin V46 laukun.

Pyörän väri Caspian Blue.

Pistän kuvaa jahka kerkeän!

Sillä vain kyselin että josko olisi ollut mun "vanha" RS.Olisi ihan kiva tietää,mihin päin muuailmaa se on siirtynyt majailemaan.
Motomarketista se oli myyty etiäpäin....jollekin viisaalle ja arvonsa tuntevalle immeiselle..
wink.gif

RS tuli hankittua Moto Seinäjoelta. Siinä oli ostohetkellä n. 5000km mittarissa eli "kalleimmat kilometrit" ajettu. Edellinen omistaja oli pitänyt siitä todella hyvää huolta sillä Trumpetti on kuin pakasta repäisty!

Asennutin RS:ään Trumpan alkuperäisen hiilarivaimentimen(+ruiskun säätö), huggerin sekä Givin V46 laukun.

Pyörän väri Caspian Blue.

Pistän kuvaa jahka kerkeän!
Onnea uuden pyörän johdosta. Ja kiitokset kehuista että hyvin oli pidetty;-).

Muista vaihdattaa ne muoviset polttoaineliittimet.

Miellyttäviä kilometrejä.

J64

Tää on kaukana aprilli pilasta. Sininen Trumppa se pihalla seisoo vaikka nipistäisi itseänsä
biggrin.gif
. Jos mä ihan rehellinen oon niin Ukkeli vei mut tähän Trumppa touhuun! Kiittäkäämme siis Ukkelia että Trumpetistejä on taas yksi enemmän.
sport05.gif
Mitä nyt meikä hieman avitti ostopäätöksessä. Viime kesänä ajeltiin lyhyt pätkä toistemme pyörillä josta Janukselle sitten ilmeisesti jäi kipinä kytemään. Mun Trumppa tulee ajoon 11.4. joten sitten voidaan vertailla noita samanlaisia mopoja
tounge.gif

062802moto_prv.gif

Trumppien määrä se vaan kasvaa
062802jumpie_prv.gif
Mahtavaa paroni ja ana1969!!!

biggrin.gif
Täälläkin vaihtui Kawa Triumphiin, MeanStrike vaihtui Rokettiin..
Onnea vaan miehekkäästä valinnasta.  
thumbs-up.gif

Taitaapi olla ensimmäinen raketti joka täällä ilmoittautuu.

..Huomenna olisi tarkoitus hakea oma mopo Turusta kotiin. Mikäli vettä ei tule ihan noin vaakasuoraan kuin nyt. Maltaakohan nukkua yöllä ollenkaan..  
biggrin.gif
onnea vaan sullekkin uudelle pyörälle...taisi tosin vettä tulla niin paljon, ettet saanut ajettua Turusta...

onnea vaan sullekkin uudelle pyörälle...taisi tosin vettä tulla niin paljon, ettet saanut ajettua Turusta...
Kiitoskiitos.
Sinähän ennustaja olet, kun huomisesta puhut jo menneessä aikamuodossa.
bowdown.gif

Löytyskö seuraavat lottonumerotkin?
tounge.gif

Tarkoitus siis mennä huomenna tiistaina 12.4. Foreca lupailee aurinkoa ja 10 astetta lämmintä. Hyvältä näyttää.

Kiitoskiitos.
Sinähän ennustaja olet, kun huomisesta puhut jo menneessä aikamuodossa.  
bowdown.gif

Löytyskö seuraavat lottonumerotkin?
tounge.gif

Tarkoitus siis mennä huomenna tiistaina 12.4. Foreca lupailee aurinkoa ja 10 astetta lämmintä. Hyvältä näyttää.
Ja sitten tietenkin tänne foorumiin tiukkaa kommenttia miltä Triple tuntui. Mitä extra härpäkettä muuten ostit mukana? Ja tuuhan Jämsään Trumppa-meetinkiin niin saadaan kummastella "livenä" tuota uutta S3sta.
Muista: siellä on hiekkaa ja "sinivuokkoja" tiellä, joten seuraa nopeusmittariasi tarkasti. Triplellä kun tuo vauhti ei tunne oikein missään, sitä jää vaan kuuntelemaan moottorin hienoja mörinöitä.
062802moto_prv.gif

Back