• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

kawa gpx 750 r venttiilien välykset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja talani
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jos joku osaa kertoa venttiilien välykset niin olis mahtava juttu. itse oon yrittänyt etsiä vaikka mistä mutta ei löydy
nixweiss.gif
pyörä on vuosimallia -87. mitäs muuta tossa pitäis ottaa huomioon? tuo säätö käy varmaan lenkillä ja rukarilla vaii tarviiko jotain erikois avaimia?

imu 0.08-0.13mm ja pako 0.12-0.17mm. Ja venttiilikopan pulttien kiristysmomentti on sit vaan 8Nm, ei tartte vetää hampaat irvessä. Haynesin kirjasta tarkistin. Jäähdytysnesteet pitää laskee pois ja sen tyhjennystuuvin kiristysmomentti on myös 8Nm. Jos tarttet muita säätöarvoja niin heitä vaikka privaviestiä, niin ei jää huomaamatta.

Säätöruuvin pää on neliskanttinen, 3mm sivusta sivuun mitattuna, kannattaa ettiä jostain ton kokonen kiintoavain tai venttiilinsäätö työkalu, helpompi käyttää kun pihdit. Lukitusmutteri on 10mm.

Säätöruuvin päähän käy ihan normaali talttapäinen ruuvari. Lukitusmutterin kiristämistä oon helpottanut pitkällä 10mm holkilla jonka väärään päähän on hitsattu poikittain muutaman sentin ohkanen tapin pätkä jonka avulla tapahtuu kiristys. Ruuvari mahtuu tosta holkista läpi jolla voi pitää säätöruuvia paikallaan kun kiristää mutteria.

"Jäähdytysnesteet pitää laskee pois" Miksi?
omg.gif

Back