• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kävin aamulla ostamassa ZXR750L vm.93

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ron Jeremy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hey ZXR Kuskit!
bowdown.gif

Kertokaas mulle vähän faktoja ko. pyörästä! Pliis! Onko eri vuosimalleissa joitain isoja eroja? Mikä toi L-malli on mistä puhitte? Onko jotain hyvää nettiosoitetta mistä löytyy tietoa (tämän lisäksi)? Mulla ois kovassa harkinnassa tuollainen ZXR Kawa! 90-luvun vaihteen pyöriä oon katsellut... koska rahatilanne ei anna myöten kovin paljon uudempiin...
On muuten tosi tyylikäs pyörä!
Onko jotain ns. tyyppivikoja? Onko matka ajossa miten puuduttava ajoasento? Ei ihan matkapyöräksi ole kyllä tarkoitus hankkia, mutta kuiteski! Mites ajoasento sopii yli 180cm kuskille?
Kiitos jo etukäteen!!! Kaikkea aiheeseen liittyvää kommenttia saa myös laittaa!

Jukepoksi laitto L-mallista aika hyvät faktat eri vuosimalleissa on tehoissa ainakin eroja:

http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=22140

Itse olen aloitteleva kuski. Aluksi kun lähdin liikkeelle niin vähän puutu ranteet. Vissiin aika kyykky asento. Siihen kyllä musta ranteet tottu hyvin äkkiä. Vielä kun nojasi mahalla tankkiin niin ranteet lepäs. Vaatii vissiin tällaisen
033102beer_1_prv.gif
mahan
033102beer_1_prv.gif
Lähtee kyllä kuin kuppa Töölöstä ER-5 jälkeen mutta siinä milestäni pitkä kaasu eikä tee yllätyksiä, eikä tullut mitään tehopiikkejä. Olen 184cm ja pituuden puolesta ei mitään ongelmia. Katso tuolta vaihtoehtoja keltaisen pörssin lisäksi ellei ole jo tarkemmin valittu:

http://www.nettimoto.com/home.php?voteFlag=0&browserFlag=0

Kiitos R. Jeremy tiedoista!
033102beer_1_prv.gif

Mulla itsellä ei oo ollu pyörää pariin vuoteen ja nyt tuli niin kauhee himo, että pakko on sellainen saada! On kyllä ajokokemusta usemmalta vuodelta ja kavereiden pyörillä oon yrittäny tässä tatsia pitää yllä...
Vaihtoehtoina on mulla tässä ollu Gsx-R 750, ZXR, ja sit pari kuussatasta (FZR, RF ja CBR). Mut toi ZXR vaikuttaa kyllä aikalailla vahvalle vaihtoehdolle... Haluan kuitenki vähä enemmän vääntöö, ku mitä kuussatkut tarjoaa! Itellä kuitenki elopainoo melkein sata ja pituutta 185cm. Ja sit pari reissua pitäis kesässä heittää emännänkin kanssa... =)
Onko muuten ZXR:ään saatavilla takaboxia/laukkusarjoja?

Joo varmaankin/varmasti se tehopiikki löytyy. Tarkoitin lähinnä että lähtee nätisti jos vaan haluaa. Viltsu mun mielestä sun kannattaa kokeilla mikä on hyvä. Kieltämättä itse olin kahden vaiheilla kun tykimpää mopoa katselin, ZXR tai GSX-R 750? Molemmat hintaansa nähden tosi katu-uskottavia ja edullisia noi alun 90 luvun mallit. No musta toi ZXR on parempi
inlove.gif
tietysti kun omistan sellaisen. Ram-airit ja muut pensselit
tounge.gif

Back