• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kävin aamulla ostamassa ZXR750L vm.93

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ron Jeremy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jee nyt on mullakin aloittelevalla kuskilla uusi pärrä. Pyörä aivan sika hienossa kunnossa. Kiiltää kuin papin kulli häissä. Ainoa minkä huomasin vikaa että bensatankissa sisällä ruostetta. Hoituu vissiinkin bensasuodattimen riittävän usealla vaihdolla??? On se pyörä komea
062802moto_prv.gif
tounge.gif
inlove.gif

Älä nyt, Ron Jeremy vetää Tom of Finland nahat päälle ja baanalle
sport05.gif
Pitää vissiin hommata uudet byysat polvikovikkeilla ja kulutuspaloilla ettei näytä oikeasti niin hinarilta
062802moto_prv.gif

Taitaapi olla ihan hyvä ettei keuli kaasusta herkästi. Olen kuitenkin noviisi prätkähommissa eikä muutenkaan kiinnosta keulimiset. Kun vääntää hanasta niin kiihtyy ja kiihtyy mutta keula pysyy maassa, hyvä näin. Kuvia ei vielä ole mutta on se hieno
biggrin.gif
Painaako pyörä tosiaankin 234 kg niinkuin rekisteriotteessa lukee ja myös selvästi ZXR 750L vm.93.
Olin käsittänyt netistä että paino olisi about 200kg???
No sopii tällaiselle 100-110 kg kaverille (riippuen onko massakausi)
tounge.gif

Hienoimpia mopoja mitä löytyy..
Loistovalinta!

Painoista sen verran että taitaa olla märkäpaino rek. otteessa..

Joo se on myös sini-valko-vihreä.
inlove.gif
Miten siis jos vertaa tän painoa esim 1000 cebariin vm.93. En kai ole kuitenkaan yhtä painavaa pyörää hommannut
confused_orig.gif
Siis matkalehmää niinkuin näillä palstoilla sanotaan noista 1000 cebareista.

210kg kuivana,märkänä punnittu paino oli muistaakseni rapiat 230kg.lukekaa 93-95 vuoden bike lehtien testit,niis on noi arvot mitattuna.aiheesta vähän ohi:ootteko muut zxr:n omistajat mitanneet huippuja?mun kulki todellista 242km/h,mittaris sillon 250.tosin oon paremmissa olosuhteissa saanut mittariin neulan verran yli 260,eli vois todellinen olla sillon 250.pyörä muuten vakio,paitsi yoshin rs-3 slipari.ja L-malli.

Mulla ainaki kulkee mittarin mukaan yli 250km/h ja maahantuontikatsastuksessa punnittu nesteet sisällä 205 kg? L-mallin ZXR piristettynä dyno+K&N+Hurric-paketilla....

Ja kyllä mun pyörä nostaa etunakkia jo pelkällä kaasulla....toisin pienempi etuhamppi auttais vielä lisää

mun ei nosta etutassua,hiukan keventää vaan.muuten kyl ihan kivasti lähtee.ite oon harkinnut pykälän tai pari lyhempiä välityksiä,mut miten kierrokset sit matka ajossa?suutin sarja on kans tarkoitus laittaa ens talvena jos on varaa...millainen vaikutus muuten sul oli tolla suutin satsilla?suositteletko?

Ensimmäinen vähän pidempi reissu takana 200km tänään.
Mä olen ihan
inlove.gif
inlove.gif
,mun ZXR750L:ään, vaikken uskalla väännellä kahvasta vasta kuin puolikaasulla
bowdown.gif
Kyllä muuten lähtee ER-5:n jälkeen.

Eikös lähekin tosiaan hyvin?Itellä pätkiny pyörä pahasti.Syy selvis,vettä bensas.suodattimen vaihto.ok!
kaboom.gif

Back