• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kausi 2009 avattu - Terveisiä Englannista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kristinaw3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tervehdys Englannista. Kausi 2009 on virallisesti avattu, ensimmäiset sadat kilometrit ovat jo takana uudella pyörällä.

062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif

Hyvä valinta tuli tehtyä, kyllä kelpaa ajella.
cool.gif

Hyvää ja turvallista ajokautta kaikille. Jos jossain kohtaa kesää näette niin tulkaahan tervehtimään. Pyörän tunnistaa englannin kilvistä ja minut koko valkoisesta ajopuvusta. Suurimman osan kesästä olen Englannissa, mutta suomessakin on tarkoitus hetki viipyä.

Tervehdys Englannista. Kausi 2009 on virallisesti avattu, ensimmäiset sadat kilometrit ovat jo takana uudella pyörällä.

062802jumpie_prv.gif

062802moto_prv.gif

Hyvä valinta tuli tehtyä, kyllä kelpaa ajella.  
cool.gif

Hyvää ja turvallista ajokautta kaikille. Jos jossain kohtaa kesää näette niin tulkaahan tervehtimään. Pyörän tunnistaa englannin kilvistä ja minut koko valkoisesta ajopuvusta. Suurimman osan kesästä olen Englannissa, mutta suomessakin on tarkoitus hetki viipyä.
Käännä vaan veistä haavassa, valkoista pulveria maa täynnä ja uusi mopo vielä jossain ihan muualla kuin mun tallissa.. käännä vaan..

Englannissa sataa vettä kuitenkin koko pitkän ajokauden ajan
biggrin.gif

Täällähän on talvi ja sateeton kesä
cool.gif

Juu, on se kausi melkein täälläkin avattu. Neljä metriä tuli tallissa ajettua, että sai kuunnella devilien maukkaat äänet ja tarkistaa tre:n toimivuus. Tästä on hyvä jatkaa
biggrin.gif

Ja nyt se alle kaksi kuukautta vanha 3500 mailia ajettu kaunotar on romuna lunastuksessa.
sad_orig.gif

Pakettiauto peruutti liikennevaloissa päälle. Ehdein itse kyllä pois alta kun havaitsin ettei se näe minua vaikka olin reunalla ja painoin tööttiä.
Joten kausi jatkuu varapyörällä ja vakuutusyhtiön selvitystä odottaessa, sitten ei kun tilaamaan uutta.

Kai sait valtavan maaran todistajia, muuten pakukuski keksiikin, etta sa ajoit peraan...

Onneksi saastyit pelkilla peltivahingoilla.

Kai sait valtavan maaran todistajia, muuten pakukuski keksiikin, etta sa ajoit peraan...

Kyllä oli tarpeeksi todistajia paikalla ja vielä huomioivat että olin ihan kaistan reunassa enkä keskellä auton takana. Onneksi oli paikalla väkeä, pitivät melkein kiinni etten käynyt kiinni kuljettajaan.
blush.gif

Tuli siihen auton kylkeenkin pari kolhua kun ehdein pari potkua siihen antaa.

Kyllä oli tarpeeksi todistajia paikalla ja vielä huomioivat että olin ihan kaistan reunassa enkä keskellä auton takana. Onneksi oli paikalla väkeä, pitivät melkein kiinni etten käynyt kiinni kuljettajaan.  
blush.gif

Tuli siihen auton kylkeenkin pari kolhua kun ehdein pari potkua siihen antaa.
Kylkilommojen maksaja?
confused_orig.gif
Mahdollinen vihanhallinta kurssi
crazy.gif

Lunastukseen päälle peruuttamisesta? Jäikö se pyörä sinne pakun alle,
eikä vain kaatunut ja mahdollisesti raahautunut katua pitkin?

Joten kausi jatkuu varapyörällä ja vakuutusyhtiön selvitystä odottaessa, sitten ei kun tilaamaan uutta.
Olitkos vakuuttanut no-claim bonuksesi?

Ainakin silloin kun D329GYO oli vähän nuorempi ja minä suunnilleen samanikäinen kuin nyt, se oli no CLAIM bonus, eikä not my fault -bonus kuten meillä.

Joku prätkäkohelo romutti moponsa rouvan Volvon takapuskuriin, mutta jäi se puskurin muovikuori vaihtamatta kun olisi mennyt bongot ja ne olisi saanut joskus ehkä takaisin, jos olisi saanut. Pah. Hiomatahnalla tekee ihmeitä.

Mopolle ei hiomatahna riittänyt -> lunariin.

Back