Olen nyt tunnin ajan yrittänyt ostaa ratapäiville liput, tuloksetta. IHAN P..STÄ KOKO JUTTU.
Kovin on huonoa mainosta tämä kaltainen toiminta tai toimimattomuus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
bonnemallu sanoi:Olen nyt tunnin ajan yrittänyt ostaa ratapäiville liput, tuloksetta. IHAN P..STÄ KOKO JUTTU.
bonnemallu sanoi:Olen nyt tunnin ajan yrittänyt ostaa ratapäiville liput, tuloksetta. IHAN P..STÄ KOKO JUTTU.
JMH sanoi:http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/282201-MotOrg-ry-n-ratapaivat-2015/page6
Viesti #175
Noi Hannulan ohjeet vois olla stickynä, kunnes homma toimii.
Goofy S sanoi:Me tiedämme että kauppa on ihan perseestä.
Olemme tilanteesta pahoillamme, onhan tämä ikävää.
Asialle tehdään kaikki mitä voidaan, on kuitenkin muistettava että budjettimme rajoittaa toimintaa.
Budjettiamme taas helpottaisi jäsenmaksutuotot...
(anteeksi epäasiallinen ja vihjaileva kommenttini)
Suzu-ukko sanoi:No itse käytän kauppaa about kerran vuodessa kun jäsenyyden uusin ja eipä ole ongelmia ollut. Kohta käyttäsin uudestaan jos ois rättejä kaupan. ORG! t-paita alkaa olemaan kohtuu paskas kunnossa![]()
Miimu sanoi:Lähetä mulle viestiä, niin mä laitan sulle tulemaan
Jäsentuotevastaava Miimu
siki sanoi:1. Ostostapahtuma hyppää toisinaan maksuvaiheen yli, jolloin ostosta ei ole oikeasti tapahtunut vaikka tapahtuma meneekin näennäisesti loppuun. Jos näin käy kohdallesi, yritä ostosta uudelleen niin monta kertaa että se menee maksuvaiheen kautta läpi.
Eli tota ongelmaa on ollu jo muutama päivä. Aina hyppää maksuvaiheen yli. Oon koittanu parilla eri koneella ja eri selaimilla. Lokannu ulos ja sisään jne.
24.5 ku olis vielä muutama oikeenhidas paikka jäljellä, niin sitä oon yrittäny, ei onnaa.
/Arto
siki sanoi:Ja noniin, tabletilla onnistui (ei i). Tossa ostotapahtumassa vasta tajusin, et aikasemmat ostot onkin ollu ei jäsenhintaisia, vaikka jäsenenä kirjautuneena olen ollutkin. Mielenkiintoista.
Taffu sanoi:Mutta kun sitä jäsenmaksuakaan ei voi maksaa, jos kauppa ei toimi![]()

ATK Guru!Dege sanoi:Vaihdoinpa sitten tehtyjen kauppojen numerot 1 tai 2 numeroon nolla ja päivitin niin homma avautui ja nyt ilmeisesti pelittää taas .