Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei nyt älyttömän kauan luulisi kestävän. Mulla kesti tammikuussa vero lappujen tulo kokonaiset kaksi päivää, 7.1 lähetin ja verot oli maksettu 9.1 ! Tietysti tähän aikaan voipi kestää hieman sitä kauemmin.Kyselisin kokemuksia siitä, kauanko kestää veropäätöksen saaminen?
Oman mopo nyt juuri rantautumassa suomeen ja mietin miten kauan menee päätöksen saamiseen![]()
Itse tuotatin Saksaksta viime kesänä juurikin 750 Monsterin. Vuosimallia -99. Itsellä kesti veropäätöksen saaminen reilu 3kk. Luulisin, että nyt tuo sinun Monsterisi hinnoittelu ei tapahdu Hämeenlinnassa johtuen jo aiemmasta hinnoittelusta, joten varmasti tulee nopeammin päätös. Tällä hetkellä odottelen päätöstä 749 Ducatista. Tullimiehen mukaan muutamassa viikossa pitäisi tulla päätös. Kuitenkin sanottuani, että asialla ei ole kiirettä, niin hän totesi siihen, että "selvä, eipä sitten pidetä mitään kiirettä"Mä kävin tullissa 11.3. ja vielä on rahat omalla tilillä. Mutta mulla on ne väliaikaiskilvet, joten. Voin laittaa infoa kun kuponki saapuu.![]()
Ducati Monster 750
Ei ole väliä milloin pyörä on tehty, käyttöönottopäivän mukaan menee verotus, eikä auta tuosta valittaa.Sitten toinen kysymys: Onko mitään väliä jos motkotan veroanomuksessa että pyörä on 2003 mallia vaikkakin rekisteröity 2004 puolella, -04 malliin kun tuli parannuksia mitä tuossa ei vielä oleMiten asia kannattaisi parhaiten ilmaista tullilapussa?![]()
![]()
Rajoitettu liikkuma-alue?? Mitkäs kilvet siinä pyörässä sitten on kiinni. Eihän noilla Tullista saatavilla siirto-luvilla ole mitään rajoitettua liikkuma-aluetta. Ei sitä ajoreitti-kohtaa tarvitse täyttää ollenkaan siinä kaavakkeessa.Toivottavasti muillakin kiireisillä rahat tililtä nopeasti lähtee.
Honda VTX:n tuli eilen ja tänään 9.4 menee sisään paperit. Mielelläni viimeistään toukokuussa saisin verolaput, niin ei olis kesällä rajoitettu liikkumisalue. Ilmoittelen kun tulee päätös.
Vaan nyt tulee lähteä tuulettamaan punaisia kilpiä![]()
Eipä niillä eurooppaan voi lähteä. Voimassa kotimaassa ja ilmeisesti muissa pohjoismaissa?Rajoitettu liikkuma-alue?? Mitkäs kilvet siinä pyörässä sitten on kiinni. Eihän noilla Tullista saatavilla siirto-luvilla ole mitään rajoitettua liikkuma-aluetta. Ei sitä ajoreitti-kohtaa tarvitse täyttää ollenkaan siinä kaavakkeessa.Toivottavasti muillakin kiireisillä rahat tililtä nopeasti lähtee.
Honda VTX:n tuli eilen ja tänään 9.4 menee sisään paperit. Mielelläni viimeistään toukokuussa saisin verolaput, niin ei olis kesällä rajoitettu liikkumisalue. Ilmoittelen kun tulee päätös.
Vaan nyt tulee lähteä tuulettamaan punaisia kilpiä![]()