G
Guest
Guest
Mistähän päin Oulunlääniä löytyisi taitava katteiden fixaaja ja maalari?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin olen käsittänyt kanssa. Pakkeli-/mattapinnassa "amatöörin" on vaikea nähdä heittoja/virheitä, jotka näkyvät kiiltävässä maalipinnassa.olen ymmärtäny et muutaman satasen mutta hyvä maalari yleensä haluaa tehdä pohjat itse![]()
Jos jaksat Kouvolaan asti ajaa, niin automaalamo R. Laisi auttaa. On nimittäin todella hyvää jälkeä ja hyvään hintaan..Töissä on kaveri joka on erikoistunu katteiden korjaamiseen ja maalaamisen. Myös aihemaalaukset onnistuu. Itse käytin Jammun yläkatteen korjauttamassa ja maalamassa, kun linnun perkele päräytti siihen. Ja jälki oli mahtavaa...Kyselläänpä nyt tässä samassa.
Eli katteet pitäisi saada värjättyä uusiksi jossain Kotkan seudulla.
Onko kuka käyttänyt ja missä?
Väri tulee olemaan luultavasti ihan joku perusväri jonkun auton värikartasta tai sitten joku metalliväri.
Mitähän tuollanen vois kustantaa, jos ite pohjat hieroo?
just näin ja kun aina kysytään kuka maalas nii...Näin olen käsittänyt kanssa. Pakkeli-/mattapinnassa "amatöörin" on vaikea nähdä heittoja/virheitä, jotka näkyvät kiiltävässä maalipinnassa.olen ymmärtäny et muutaman satasen mutta hyvä maalari yleensä haluaa tehdä pohjat itse![]()
Ammattikoulut kyllä ihan varteenotettava paikka kans. Eipä ne sielläkään ihan mitä tahansa jälkeä opettajat hyväksy. Ja hinnathan on aika edullisia ku ovat oppilastöitä. Tosin voi taas sitten kestää ehkä kauemmin noissa töissä mutta se on pieni paha siihen nähen että minkä hintasta touhu on.Kannattaa kysellä ammattikouluistakin tuosta maalamisesta.. En ole täysin varma, mutta ainakaan joka paikassa ei siitä työstä pidä maksaa mitään.. Eli tulisi huomattavasti halvemmaksi kuin joku ammattimaalari.. Ja kyllä ne ammattikoululaisetkin osaavat maalata..