Terve, onko tietoa korvaako kasko radalla. Osallistun nyt viikonloppuna ajotaito 2 Kemoralla .Minulla on kasko vakutus Ifillä.
Kaj
Kaj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pääsääntöisesti kasko ei ole voimassa moottoriradalla.Kaj Björndahl sanoi:Terve, onko tietoa korvaako kasko radalla. Osallistun nyt viikonloppuna ajotaito 2 Kemoralla .Minulla on kasko vakutus Ifillä.
Kaj
Kaj Björndahl sanoi:Terve, onko tietoa korvaako kasko radalla. Osallistun nyt viikonloppuna ajotaito 2 Kemoralla .Minulla on kasko vakutus Ifillä.
Kaj
msm sanoi:Minusta IFfillä on nykyään hyvin suoraan sanottu, että kasko ei ole voimassa moottoriradalla, ilman poikkeuksia.
Vakuutuksesta ei korvata vahinkoa, joka aiheutuu
6) osallistuttaessa ajo- tai nopeusharjoitteluun tai muuhun ajoon moottoriradalla tai yleiseltä liikenteeltä suljetulla alueella tai tieosuudella (jollaiseksi katsotaan myös esimerkiksi Nürburgringin Nordschleifen ja Spa-Francorchampsin niin kutsutut yleisöajovuorot). Tämä rajoitus ei koske liikenneopettajan antamaa ajo-oikeuden saamiseen liittyvää ajokoulutusta.
sami1024 sanoi:Juuri näin. Copypaste ajantasaisista IF:n vakuutusehdoista:
Sivu 7, kohta 4, vakuutusturvien yleiset rajoitukset.
https://www.if.fi/globalassets/fi/pdf/ehdot/kaskovakuutusehdot.pdf
Se on sitten toinen juttu, että mikäli asiakaspalvelusta saa mustaa valkoisella, että hyvin yksiselitteisestä moottorirataa koskevasta rajauksesta huolimatta vakuutus kuitenkin on orgin tapahtumissa tietyillä reunaehdoilla voimassa, niin siihen pitää toki voida luottaa.