Ainakin minusta tuntuisi, että pitäisi olla harvinaisen hyvä näkö, jos kännykän navia mopossa pystyy käyttämään. Olet kokeillut ja toimii..?
Voihan sen tietty sateella taskuun sujauttaa, mutta hankalaksi menee. Joskus autonavia samalla ajatuksella (imukuppiteline tankissa) kokeilin, mutta ei siitä oikein mitään tullut. Vettä alkoi jostain syystä sataa aina kun navia olisi oikeasti tarvinnut..
Niiin ja se tankkilaukun karttatasku on ainakin käytön kannalta kelvoton paikka. Huonosti tulee käymään, jos tähyilet ajaessasi karttataskusaa olevaa navia.
Puhelimena on Nokian 5800 eli malli, jossa kohtuu iso näyttö... itse asiassa puhelin on pelkkää näyttöä. Autonavina minulla olevassa Garmin Nüvi300:ssa ei ole kovinkaan paljon suurempi näyttö, joten miksei voisikin toimia kun malttaa olla näpelöimättä ajon aikana. Toistaiseksi on vielä kokeilematta, mistä syystä näitä kokemuksia kyselenkin.
Karttatasku arveluttaa minua itseänikin eli näyttö menee vaakatasoon ja ainakin auringonpaisteella todennäköisesti heijastelee melkoisesti. Edelleen olet oikeassa siinä, että kartataskussa navi on muutenkin pois näkökentästä.
Puhelimessa olisi vain se hyvä puoli, että siinä on myös MP3-soitin ja kaikki ominaisuudet, navin ääniohjaus mukaanlukien, olisi käytettävissä kypäräpuhelimen bluetooth yhteyden kautta.