Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuota kokeilin aiemmin, mutta teipistä jäi liimajämiä joita oli ikävä irroitella. Kontaktimuovi irtoaa helpommin.Ei ole kokemusta laukkusarjoista, kun käytän tankkilaukkua "vänkärin" paikalla, mutta takakatteen kyljet olen suojannut kirkkaalla leveällä teipillä.
Koska laukut ovat katteita vasten ja pääsevät väkisinkin elämään vähän. Kun/jos väliin pääsee hiekkaa, pölyä ym. hiovaa ainetta, on katteet huonossa tapauksessa ihan ruvella.Herää kysymys että miten te saatte ylipäänsä ne takakatteet naarmuille noilla laukuilla?
Maalarinteipissä on se huono puoli, että kun se pääsee kunnolla kuivahtamaan paikalleen, ei sitten lähde pois kuin ksyleenillä ja varma on että lähtee myös maalit.Leveällä maalarinteipillä laitoin, toimi ihan hyvin ja lähti pois ilman tuskanhikeä.
Näyttää kyllä rumalta.![]()
Juuh, mutta itse olen poistanut teipin samalla kun purkanut laukut,Maalarinteipissä on se huono puoli, että kun se pääsee kunnolla kuivahtamaan paikalleen, ei sitten lähde pois kuin ksyleenillä ja varma on että lähtee myös maalit.Leveällä maalarinteipillä laitoin, toimi ihan hyvin ja lähti pois ilman tuskanhikeä.
Epäilemättä noin on, jos oikein hiekkaisia tuulia on tai sitten ajelee todella paljon laukut paikallaan. Itse vedin ne laukut sen verran tiukalle (vajaat 3000 kilometriä), ettei ne pääse heilumaan. Ja jos hiekka on niin hienoa että se normaalin tuulen mukana kulkee, siltä on kovin vaikea suojautua ja se kyllä hioo esim. keulaa enemmän kuin laukkujen alta.Koska laukut ovat katteita vasten ja pääsevät väkisinkin elämään vähän. Kun/jos väliin pääsee hiekkaa, pölyä ym. hiovaa ainetta, on katteet huonossa tapauksessa ihan ruvella.
Lämmittää hiukan esim. hiustenkuivaajalla ja kyllä lähtee nätisti.Maalarinteipissä on se huono puoli, että kun se pääsee kunnolla kuivahtamaan paikalleen, ei sitten lähde pois kuin ksyleenillä ja varma on että lähtee myös maalit.Leveällä maalarinteipillä laitoin, toimi ihan hyvin ja lähti pois ilman tuskanhikeä.
Pa*kat rajoittaa vaikuttamalla aerodynamiikkaan, tai sitten sulla loppuu moposta tehot. Sitä kautta saattaa vaikuttaa ettei laukkujen saumat kestä kovin pitkään (satoja kilsoja). Mulla oli Louisin halpis laukut kiinni ja hyvin meni mittari kyytiä kaks päällä vielä 280.Noista pehmeistä laukuista vielä, että harkitsin myös sellaisia kyykkyyn, mutta hylkyyn meni, koska rajoittavat ajonopeutta (lähinnä siis autobaanalla) vaikuttamalla niin paljon aerodynamiikkaan.