• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kamera-auton mittauksen kiistäminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja webbert
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pikku_Kikkailija sanoi:
Tää voi olla tälle röllifoorumille väärä mielipide, mutta ite maksaisin jos oon mokannu
Kyllä se itsellenikin elämäntapoihin melko voimakkaasti kuuluu että käsi nousee selkeästi virheen merkiksi, mutta kukin toki taaplaa tyylillään. Tosin selfie-kepin kuvaamaksi olen joutunut vasta kerran, tuolloin selvittiin varotuksella. Ja kerran olen joutunut käydä asemalla lärviäni näyttämässä kun poika lainasi autoani kavereineen ja tietysti sitten yksi noista kavereista kuvautti itsensä = en todellakaan tiennyt kuka siinä kuskin paikalla istui, minä niitä pojan kavereita tunne, poika itse veti zetaa takapenkillä :paikallatuulee:

PrivateeR sanoi:
Ei kukaan mutta sellainen jonka mielestä hänen oma mielipiteensä ON se ainoa oikea, tulkitsee sen siten....

Meinaatko että kun kaveri sanoo että "Tää voi olla tälle röllifoorumille väärä mielipide", ei pidä omaa mielipidettään sinä oikeana ja täällä muiden esittämiä vääränä?

Muuten sanon että haist itte.

Back