• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kaksi mukavaa päiväreiittiä Alpeilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja skoge
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos tekee mieli jättää pakaasit ja vaimo laaksoon ja lähteä todella nautiskelemaan alppiteistä päiväksi, niin tässä pari vinkkiä:

1. Andermatt

Reitti: Andermatt - St. Gotthard pass - Nufefenenpass - Grimselpass - Sustenpass - Andermatt

Sen jälkeen kannattaa vielä syyhkäistä Furkapass päästä päähän ja vaikka vielä Oberalppass.

2. Cortina d'Ampezzo (Dolomiitit)

Reitti: Cortina - Passo Giau - Passo Fedaia - Passo Pordoi - Passo Campolungo - Passo Gardena - Passo Sella - Passo Pordoi - Passo Falzarego - Cortina

Passo Pordoi tulee ajettua kahteen kertaan, mutta se on niin upea, että ei haittaa.

Kuvia reiteistä löydät >täältä<.

Paikkojen sijainnit voit tsekata >täältä<.

Tuon ekan mun versio aina on: Andermatt-Furkapass-Grimselpass-Sustenpass-Andermatt-St Gotthard pass-Nufenenpass-Ulrichen-Furkapass-Andermatt....
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Ei voi muuta kuin nostella peukkua näille reittivalinnoille. Parasta mitä minä olen noilla nurkilla nähnyt.

Back