• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

kaikki kamat myyntiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja foxterrier
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
..elikkä ukko ylijumala päätti et harrastus loppuu, nii kaikki ajokamat (ja mopo) lähtee myyntiin... ois kamoista nahkoja ja tixtexiä 164/55 sopivia, par kippirällää ja yks skootterikypärä, hanskoja (s) ja yhet ajamattomat saappaat (39-40)... parit tixtex-housut ois vähä isompia.. forcefield-selkäpanssari yms... kandee kysellä jos halvalla haluu...

e. avainsanoina schuberth, probiker, yoko. hanx...

Ui voi.. nykköse harrastus sitten tosiaan loppu? No prkl, eikai se auta jos siltä tuntuu ja olethan sä jokusen kilometrin jo päästellyt
smile_org.gif

Et sä kokonaan pysty lopettaan, tulee vaan luova tauko nyt ja sitten palaa entistä ehompana harrastuksen pariin
wink.gif

Noh, ei muutaku hyviä jatkoja.. meinaatko orgia edelleen tavata, vaikka pärrän ja varusteet pistät kiertoon?

- P

Minullakin tuli muutama vuos sitten että onpa kyllästyttävää hommaa tää MP-homma. Kaikki pikkutiet ja mutkatiet kun olin lähiseuduilta jo kolunnut moneen kertaan.

Oli kuitenkin taas ostettava MP, sillä 2-pyöräsiä olen harrastanut 9-vuotiaasta saakka. Ei kai tästä harrastuksesta koskaan lopullisesti pääse, voi verrata esim. tupakanpolttoon, johon entiset lopettajat on aina hieman koukussa kunnen on "taas pakko saada".

Itse huomasin että entiset pikkutiet ovat yhtä tylsiä kuin ennenkin, joten ajattelin sitten että tehdään matkoja harvemmin, mutta kauemmas (esim. viikonloput) ja arki-iltana duunipäivän jälkeen voi tietty päristellä lähimaastossa jotta ajotaito pysyy
smile_org.gif

Mulle tuli kyllä sanamuodosta mieleen, että on ilmaantunut jotain ylipääsemätöntä estettä harrastamiselle. No, se ei ole kai tässä olennaista.

Back