• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kaikkea sitä näkeekin :O

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CebariTonni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse olisin ainakin välittömästi nostanut pyöräni kaasulla pystyyn, irrottanut kädet tangosta, ripustanut piripäälle kukkahatun ja hameen päälle, esitellyt takarenkaani rakkuloita ja kumittanut itseni savuverhossa taivaanrantaan. Ehkä vielä lähtiessä mukiloinut muutaman painonnostajan ja potkinut pari postilaatikkoa ja peiliä vauhdista.
thumbs-up.gif

Itse olisin ainakin välittömästi nostanut pyöräni kaasulla pystyyn, irrottanut kädet tangosta, ripustanut piripäälle kukkahatun ja hameen päälle, esitellyt takarenkaani rakkuloita ja kumittanut itseni savuverhossa taivaanrantaan. Ehkä vielä lähtiessä mukiloinut muutaman painonnostajan ja potkinut pari postilaatikkoa ja peiliä vauhdista.
thumbs-up.gif
*REPS*

Noi ihmisten asenteet on kyllä mielenkiintosia. Eilen ajelin Hämeenlinnasta takas Helsinkiin ja siinä Martinlaakson kohdalla ohitin auton joka ajoi n. 80 ja itsellä mittarin mukaan 95 siinä vauhtia, reilusti ennen ohitusta vaihdoin toiselle kaistalle, enkä provosoinut mitenkään, mutta rinnalla kun olin niin huomasin että kaveri näyttää keskaria ikkunasta. Ehkä sitä vaan vittutti oma mitättömyys, pihtaava akka ja 2 narkkari lasta ja hukattu elämä vanhassa ilmastoimattomassa nissanissaan...
tounge.gif
en ainakaan muuta keksinyt
062802moto_prv.gif

Noi ihmisten asenteet on kyllä mielenkiintosia. Eilen ajelin Hämeenlinnasta takas Helsinkiin ja siinä Martinlaakson kohdalla ohitin auton joka ajoi n. 80 ja itsellä mittarin mukaan 95 siinä vauhtia, reilusti ennen ohitusta vaihdoin toiselle kaistalle, enkä provosoinut mitenkään, mutta rinnalla kun olin niin huomasin että kaveri näyttää keskaria ikkunasta. Ehkä sitä vaan vittutti oma mitättömyys, pihtaava akka ja 2 narkkari lasta ja hukattu elämä vanhassa ilmastoimattomassa nissanissaan...  
tounge.gif
062802moto_prv.gif
Kahtena edellisenä iltana olen tavannut idiootin saabistin sekä sitikkakuskin,joilla molemmilla oli negatiiviset asenteet motoristia kohtaan
cool.gif
Liikennevaloissa osoittivat mieltään molemmat reppuperseet,taitaa tosiaan olla niin ettei suurimmalla osalla ei-motoristeista ole mitään tietämystä moottoripyöräilystä,eikä sen hallitsemisesta.Mistä näitä kusipäitä jotka kiihdyttävät ja kiilaavat oikein tulee?Kyllä vituttaa välillä henkensä kaupalla etsiä ajoradasta aukkoa tai vapaata kaistaa,kun vieressä joku estää liikkeesi.Ehkä sitä vaan pitää nöyrtyä olemaan pienempi ja väistellä kusipäitä sekä varustautua rauhoittavalla pippurisuihkeella jota suihkauttaa sisälle sivuikkunasta.

tounge.gif
062802moto_prv.gif
Ihme että se viitti edes elää,kun joutuu ajaan nissanilla
tounge.gif

Back