• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kahveelle 1.5.2007 - Nihtisilta, Espoo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arctikdiver
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No niin... niin no.
Kun ei eilen tullut törpöteltyä, niin olisko muita joillakahvitutas??
thumbs-up.gif

Siinä sivussa vois raatailla mukavia...
buttrock.gif

Ekaksi meinottelin kipaista huuhtelemaan mopottimen tonne Martinlaakson Nesteelle.
Oisko ehdotuksia....??
nixweiss.gif

paikka:nihtisillan abc
aika:14.00...tänään 1.5.-07

kaik mukaan turisemaan
buttrock.gif

No höh, unikeot! Mä just tulin ajelemasta, aika vilposta kyllä oli siinä vähän ennen kymmentä kun starttasin... Mutta mun kahvikiintiö on tältä päivältä täys, joten toisella kerralla sitten  
thumbs-up.gif

Ööh, eteneekö asia, eli koska ja minne? Jos vaikka...

laitoin arktiselle miehelle viestiä että missä ja mihin...mut sehän on
062802moto_prv.gif
voi mennä vuos ennen ku vastaa...eli oisko aika 13.30 ja paikka
confused_orig.gif
?

laitoin arktiselle miehelle viestiä että missä ja mihin...mut sehän on
062802moto_prv.gif
voi mennä vuos ennen ku vastaa...eli oisko aika 13.30 ja paikka
confused_orig.gif
?
Ei tohon krapulaiset kerkee
biggrin.gif
pistetäänkö tasan 14 mieluummin ja oisko se nihtisilta sit ku sinne mahtuu vai

edit. ja mä en kerkee ku värjään tukkaani vielä
tounge.gif

mä nyt taidan olla ainut joka piipahtaa siel kahvilla tai oikeestaa terassi jätskillä...mut saanpa tekosyyn
062802moto_prv.gif

mä nyt taidan olla ainut joka piipahtaa siel kahvilla tai oikeestaa terassi jätskillä...mut saanpa tekosyyn
062802moto_prv.gif
Otetaan jätskit yhessä
biggrin.gif

Tais tulla vähän liian nopeesti tää juttu... iltasella ois ollu osanottajia ehkä enemmänkin, mut tiedä häntä
baaa.gif

niinpä ...nopeesti tuli.....mut se joka ilmotuksen laatii no ois hyvä laittaa joku paikka ja aika...ett ei tartte arvailla et mihin ja missä...no ku menin sorkkimaan ni kylhän sitä paikan päälle eksyn....
tounge.gif
arktisesta miehestä ei vielä tieto...ei oo varmaa malttanu vielä pysähdellä ja lukea viestiä jonka laitoin sille...et tietää missä ja monelta sen kahvit on
biggrin.gif

sori mä vahingoss laitoin mun viesti sun viestiin
kaboom.gif
blush.gif

edit. heippaa ei haittaa ollenkaan, mitäs pienistä ku ei pienetkään meistä
tounge.gif

Jos nyt vaan kerkeen paikalle, niin voisin ainakin yhden levyn lunastaa, jos niitä vaan riittää.

oli meit 11 henkee turisemassa näinki lyhyellä varotusajalla...ja arktinen mieski kerkes
062802jumpie_prv.gif
nyt grillaa....
smile_org.gif

Tulipahan Nihtisillassa pyörähdettyä. Kivahan siinä oli terassilla istuskella kun aurinko lämmitti mukavasti. Käytiin vielä jensin ja wexin kanssa pyörähtämässä Masalan kautta Porkkalassa. Oli muuten tumput aika kohmeessa kun päästiin kääntöpaikalle. Sais kyllä vähän kelit lämmetä.

Tulipahan Nihtisillassa pyörähdettyä. Kivahan siinä oli terassilla istuskella kun aurinko lämmitti mukavasti. Käytiin vielä jensin ja wexin kanssa pyörähtämässä Masalan kautta Porkkalassa. Oli muuten tumput aika kohmeessa kun päästiin kääntöpaikalle. Sais kyllä vähän kelit lämmetä.
Ja vähän
ghostface.gif
jäykkä olo ajella
tounge.gif

Back