• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kahvalämmittimien sähkönkulutus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja shyhander
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
C-A-D: Satuitko vilkaisemaan edellistä viestiä ennen vastaustasi?  
tounge.gif
Satuin ja nyt ihmettelen kuinka huonosti sen luin
nixweiss.gif

Jotenkin silmä juuttui van tuohon "555-piiriin"...

Tästä ei taida olla apua kysyjän murheeseen, mutta omassani on tälläinen setti:
http://www.coolride.de/en/Shop/Grip-Heating-Systems/

Noissa vastukset on 26W kipale. Jotenkin olin alkuun epäluuloinen, että pitäiskö kaasukahvan puoleinen olla ilmaraon takia tehokkaampi (tai kytkin puoli tehottomampi), jotta kahvat olisivat tasalämpöiset.
Epäluulo oli turhaa, sillä noi lämpenee tasaisesti, kun kytkin puolella on paksumpi kahvagummi.

Joo'o, no eipä taida paljon sitte watteja olla... Pskan möivät... Noo, vois tietty valittaan Louis'lle ja pyytää takuuna uudet, joulunahan nuo hankin niin takuuta ja sitä myyjän vastuuta on vielä jäljellä vähintäänkin kuukausikaupalla. Postikulua tulee tietty kun lähettää takas.. Tai site antaa olla noin. Kun pistää start-asentoon niin kyllä sillä jo saa nakit lämpöiseksi Rukkan kylmänkelinhaskojen kera.

Nnniii... sitähän minä alunperin mietin että "voiko" sitä pitää start-asennossa, jossa lämpö riittää, vaika ohje kieltää. Ja kyllä sitä kai voi, ja ku tuli testattuakin ja mikään ei hajonnu.

Sitten se nyt on tietty jos se lämpö ei mun ajokeleissä riitä, niin sitte asialle olisi tehtävä jotain. Mutta kun vaikuttais riittävän, niin..

Back