• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kaasarien kunikurkkujen eliniän lisäys?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JeTi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kaasarien kunikurkkujen eliniän lisäys?

Tuli mieleen tämmönen MacGyver tason toimenpide. Kun kumikurkuissa alkaa näkyä halkeamia niin pystyisköhän niiden lisääntymistä ehkäisemään ihan tavan silikoonilla? Peittäis halkeamakohdat silikoonilla niin siirtyiskö kurkkujen vaihtopäivä kauemmaksi tulevaisuuteen? :)

JeTi sanoi:
Tuli mieleen tämmönen MacGyver tason toimenpide. Kun kumikurkuissa alkaa näkyä halkeamia niin pystyisköhän niiden lisääntymistä ehkäisemään ihan tavan silikoonilla? Peittäis halkeamakohdat silikoonilla niin siirtyiskö kurkkujen vaihtopäivä kauemmaksi tulevaisuuteen? :)

Kehtaako tähän vastata.. :)- Noh joskus olen pyöräyttänyt kurkkuihin vulkanoituvaa teippiä. Yksi mopo ja pari moottorikelkkaa ovat toimineet hyvin teippailujen jälkeen. Kestää pakkasetkin ja kosteuden.

mikidor sanoi:
Kehtaako tähän vastata.. :)- Noh joskus olen pyöräyttänyt kurkkuihin vulkanoituvaa teippiä. Yksi mopo ja pari moottorikelkkaa ovat toimineet hyvin teippailujen jälkeen. Kestää pakkasetkin ja kosteuden.

Sama homma, ihan motonetin kamaa oon kanssa laittanut

seppo02 sanoi:
Sama homma, ihan motonetin kamaa oon kanssa laittanut

No täällähän heräs paikalliset paperiliitinvirittäjät het sillään! :D Sanokaas vielä, onkos tuo vulkanoituvateippi just semmosta mitä vedetään juttuun ja sit kuumennetaan "jollain" ja kiristyy siihen?

JeTi sanoi:
No täällähän heräs paikalliset paperiliitinvirittäjät het sillään! :D Sanokaas vielä, onkos tuo vulkanoituvateippi just semmosta mitä vedetään juttuun ja sit kuumennetaan "jollain" ja kiristyy siihen?

Muistaakseni tuota Motonetin vulkanoituvaa teippiä ei tarvitse kuumentaa. Riittää kun sitä venyttää tarpeeksi asennushetkellä. Joskus taisin kuumailmapistoolilla "viimeistellä" asennuksen, mutta ei ole tarpeellinen toimenpide.

JeTi sanoi:

en ole mitään tehnyt, tosin kun olen tuota vulkanoituvaa teippiä laittanut on ko. härpäke ollut muutaman päivän/viikon telakalla (mönkkäri ja mopo) ennen seuraavaa käytökertaa

Back