• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kaasareitten synkkaajaa/laitetta lainaan hakusessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lerabo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
synkkausta vaatis nuo kaasarit. Jos jollain olis laitetta lainata tahi vois tuoda operoitavaksi, niin prkleen kova juttu nääs.

Sylinterimäärästä riippumatta helpoin ja ylivoimaisesti tarkin synkkauslaite on itse valmistettu letkumittari. Kirkasta muoviletkua, vähän lautaa, jesariteippiä ja vaikkapa kakstahtiöljyä. Kakspyttyselle vain yksi letku. Useampipyttyselle liitoskappale letkujen liitokseen ynnä hiukan ajatustyötä synkatessa.
Letkumittarilla erottaa paine-erot, jotka mahtuu viisarimittarin viisarin alle.

Tosiaan unohtu mainita toi malli mihin olis tarvetta. Nelipannusesta kyse. Kaverin kaveri tulee vilkasee loppuviikosta mitä tarvii synkkaukseen ja varmaan hoitaa ko. homman. Hienoa yhteishenkeä muutenkin mopopiirissä.

Sylinterimäärästä riippumatta helpoin ja ylivoimaisesti tarkin synkkauslaite on itse valmistettu letkumittari. Kirkasta muoviletkua, vähän lautaa, jesariteippiä ja vaikkapa kakstahtiöljyä. Kakspyttyselle vain yksi letku. Useampipyttyselle liitoskappale letkujen liitokseen ynnä hiukan ajatustyötä synkatessa.
Letkumittarilla erottaa paine-erot, jotka mahtuu viisarimittarin viisarin alle.
Näin on.. Mulla on tommoset 1.5m korkea mittari
biggrin.gif
Vaikka se on kömpelö tilankäytön kannalta, niin säätäminen on helppoa, koska nestemäärän saa kohtuullisen suureksi. 0.6mm mig-kosketus-suuttimet toimii kuristimina.
Kun mittaus perustuu täysin fysiikanlakien asettamiin seikkoihin, on tulos periaatteessa absoluuttinen.

Back