• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Juukassa tarvitaan 180/17 rengas asap

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja puikkis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

puikkis

Bensaletku
Yritän etsiä kaverille rengasta. On ajamassa rautaperse ajoa ja nyt uhkaa takanakki loppua 16h ajamisen jälkeen. Jos tiedät mistä juuka - joensuu paikkeilta voisi löytyä 17 tuumanen rengas niin soita mulle 0400 730561 kiitos.  
confused_orig.gif

Kiire ohi, ajo keskeytetty.

Katellaan rengasta tai jotain muuta kyytiä päivällä.
nixweiss.gif

Joku toinen kerta sitten uudestaan.
sport05.gif

Olipa kaverisi hyvin suunnitellut älykääpiörautaperseajonsa. Jos ei olisi muistanut tankata, niin olisi voinut luopua ajosta vielä paljon aikaisemminkin.

Noh nooh...
tounge.gif
Minun tarkoitukseni ei ole v****illa, mutta kieltämättä asiassa on humoristinenkin puolensa..
wink.gif

sport05.gif

Kyllähän tuolla IBAn sivuilla korostetaan valmistautumisen merkitystä. Lähtökohta mielestäni kyllä pitäis olla, että sekä pyörä ettäkuski on tuhannen mailin kondiksessa. Oma moka, jos renkaat on valmiiks jo melkein loppu.

Hyvää asiassa luonnollisesti on, että ajo keskeytettiin eikä tullut vahinkoja. Helpompi yrittää uudestaan kun on "terve" tai ainakin ehjä.

Oma ajo on hyväksytty, Jee.
biggrin.gif

Kaikki kunnossa ja varmasti seuraavaan ajoon lähdetään uusilla renkailla. Elämä on oppimista ja ajo keskeytettiin ennen kuin mitään ikävää tapahtui. Asiallinen rengaspaja löytyi sitten ihan mukavasti ja ihan ilman vittuilua sai renkaat alle. Asiallista ja hyvin palvelevaa liikettä on mukava käyttää uudelleenkin. Yhteystiedot on minulla jos joku sattuu tar.... tai antaa olla. Jokainen tarvii joskus apua, ja on mukava kun tietää, että keneltä sitä saa ja keneltä ei.

Back