• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Jos olet pieni ja nahkatakkia vailla...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Koris
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Helsinki
Kävin huvikseni pyörähtämässä Eurobikerissa Pitäjänmäellä, ja vaikkei kauppoja tullutkaan, niin silmään osui edullisia nahkatakkeja: hyvin pieniä kokoja oli jonkin verran myynnissä hintaan 70 €. Taisi joku olla viisikymppiäkin.

En laittanut kaupallisiin ilmoituksiin, kun tämä nyt on ihan vain vinkki (keijukaissarjan) kanssapalstalaisille.
smile_org.gif

ai pitskussa eurobiker...en tiennykkää...sehän on ihan tässä hollilla....harmi et auto sökö....et varmaa muista minkä mallisii rotsei...oliks ne enmmän custom tyliiä....vai ihan perinteisiä..
baaa.gif
ehkä saan loppuviikosta auton takas....kiitos vinkistä täytyy käydä tsekkaa....

...harmi et auto sökö...
*katselee ympärilleen*

Hmmm, eikös tämä ollut prätkäfoorumi?
tounge.gif

Mä en tiedä, mikä on custom-malli. Ne oli lähinnä mustia, nahkaisia ja pieniä, ihan ookoo näköisiä mielestäni, enempi semmoisia, jotka on prätkäkäyttöön ja sitten ehkä sen lisäksi voi mahdollisesti käyttää myös siviilissä.

...harmi et auto sökö...
*katselee ympärilleen*

tounge.gif

Mä en tiedä, mikä on custom-malli. Ne oli lähinnä mustia, nahkaisia ja pieniä, ihan ookoo näköisiä mielestäni, enempi semmoisia, jotka on prätkäkäyttöön ja sitten ehkä sen lisäksi voi mahdollisesti käyttää myös siviilissä.
no
blush.gif
onhan tää prätkä foorumi....mut rakas on tallissa kaukana....ehkä ulkoilutan sitä sunnuntaina.....

eli hyvä ne ei oo custom mallisii....ja prätkäkäyttöön haluunki...täytyy tosiiaan käydä tsekkaa...ilmoon vaik sit oliks siel mitää jäljellä...jos jotai muutaki kiinnostaa...

...harmi et auto sökö...
*katselee ympärilleen*

tounge.gif

no
blush.gif
onhan tää prätkä foorumi....mut rakas on tallissa kaukana....ehkä ulkoilutan sitä sunnuntaina.....

eli hyvä ne ei oo custom mallisii....ja prätkäkäyttöön haluunki...täytyy tosiiaan käydä tsekkaa...ilmoon vaik sit oliks siel mitää jäljellä...jos jotai muutaki kiinnostaa...

Mulla ja milhousella on Eurobikerin Sweep Speed 2-osainen nahka-asuste, eli ei ne mitään custom-henkisiä ole.

On siellä hapsutakkejakin, mutta myös racing-henkisempää tavaraa.

kävinpä siellä kattelee....enpä löytäny mitään...mutta jos löytyy neitoja jotka diggaa vaaleenpunasesta tai -sinisestä..ni sinne...olikohan niist rotseist 30% alee...ite kokeilin semmost perus mustaa jos oli valkoset raidat hihoissa.s-kokoa liian iso....oisko es maksanu 170e...
osissa liian hepposet suojat mut kaupan se vaihtaa ne ilmatteeks parempiin....ja miehille sikana kaikkee halvalla...ja ihan hyvän näköstäki...hanskoja ym....

Joo tais olla enemmän miesten mallistoa tarjolla

Mäkin kävin vähän kattelemassa. Mitään en tietenkään ajatellut ostaa, mutta tällainen haalari tarttu mukaan.
Hintaakin oli parin, kolmen polvipalalasetin verran eli poskettomat 150 euroa.

Joo tais olla enemmän miesten mallistoa tarjolla

Mäkin kävin vähän kattelemassa. Mitään en tietenkään ajatellut ostaa, mutta tällainen haalari tarttu mukaan.
Hintaakin oli parin, kolmen polvipalalasetin verran eli poskettomat 150 euroa.
Mulle tarttui sieltä tekstiilipuku - hintaa 230e. Viime kesänä meinasi munat hautua Euroopan reissulla ja päätin hankkia tekstiilit matka-ajoon. Toivotaan, että tekstiileissä ei....
wink.gif

Noinko siinä käy?
omg.gif
Olisikohan mitään munan tuulettajia myynnissä missään?
wink.gif
biggrin.gif
Munaleikkureita myydään marketeissa... sekin vois auttaa ongelmaan?
Laita vaikka talkkia kalsareihin tai sit leikkaat saksilla sopivan reiän haaroväliin. Tekstiiliasun vedenpitävyys on tosin siltä alueelta mennyttä, mutta haitanneeko tuo kastuuko kassit sadevedestä vai muuten
biggrin.gif

Noinko siinä käy?
omg.gif
Olisikohan mitään munan tuulettajia myynnissä missään?
wink.gif
biggrin.gif
Munaleikkureita myydään marketeissa... sekin vois auttaa ongelmaan?
Laita vaikka talkkia kalsareihin tai sit leikkaat saksilla sopivan reiän haaroväliin. Tekstiiliasun vedenpitävyys on tosin siltä alueelta mennyttä, mutta haitanneeko tuo kastuuko kassit sadevedestä vai muuten
biggrin.gif
biggrin.gif
Ajattelin käydä tuossa joulun jälkeen vaikka jossain fillariliikkeessä kysäisemässä kilpapyöräilijöiden kalsareita. Minä luulen, että Tour de France-kisassa on kaikilla kisaajilla moiset? Nahkoissa ainakin oli viime kesänä helkkarin kuuma, kun lämmintä oli +30. Ensi kesä on tietty jäätävän kylmä ja porukka kyselee turkishaalareita, jotka sopivat ajoasun alle?
confused_orig.gif

Back