• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Jos kyytiin pääsisin ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tupu Ü
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olen ex. motoristi. Olisi ihanaa päästä kyytiin, kun en nyt omaa pyörää omista.
Olen 41v nainen, Pituuteni 168cm ... ex. urheilija, norni vartalolla. Omistan kyllä ajovarusteet ja tykkään erityisesti suuremmista moottoripyöristä ja porukallakin on kiva olla liikkeellä, mutta yhdelläkin pyörällä matka taittuu, kunhan kuski ja ajokki löytyisi hmmmm
Asustelen itse Uudenmaan alueella ja omista auto, jolla pääsen mahdolliselle kohtaamispaikalle.

Terkuin Tupu Ü        

062802moto_prv.gif

Olen 41v nainen, Pituuteni 168cm ... ex. urheilija, norni vartalolla. Omistan kyllä ajovarusteet ja tykkään erityisesti suuremmista moottoripyöristä ja porukallakin on kiva olla liikkeellä, mutta yhdelläkin pyörällä matka taittuu, kunhan kuski ja ajokki löytyisi hmmmm
Asustelen itse Uudenmaan alueella ja omista auto, jolla pääsen mahdolliselle kohtaamispaikalle.

Terkuin Tupu Ü

Oootko kyselly/kuulutko johonkin mp-kerhoon? Siellä saattaa joku kaivata takapenkkiläistä vakituiseen tai päiväkahvi seuraksi
nixweiss.gif

Terkuin Tupu Ü
Joko oot kyydittäjiä paljon saanut? Aattelin et mun kyytiin pääsee aina sillon tällön jos kiinnostaa? Pyörä on tuo honda cbr 954 fireblade vm 03.

Juu kyytiin kyllä pääsee, mutta kun asut hiukka syrjässä. Mielelläni kyyditän ja sitä kautta motokuumetta nostattanut
062802moto_prv.gif

onhan tuo ainaki hyvä tapa kohdata saman henkistä (motoristi)porukkaa ja ehkä siinä saa samalla miehen itelleen, jos nyt sattuu sen puutteessa olemaan, siis sen miehen eikä siis niinku, no niin, menipä taas..

reipas (senssi-)ilmoitus, enpä ole ennen täällä moista nähnyt!  
wink.gif

Oootko kyselly/kuulutko johonkin  mp-kerhoon? Siellä saattaa joku kaivata takapenkkiläistä vakituiseen tai päiväkahvi seuraksi
nixweiss.gif
Hyvä ajatus, mutten kuulu seuroihin ja tämänkin palstan toiminnot pikkusen kokeilemalla opittua
biggrin.gif

Moottoripyöräily on tosi upeeta touhua ja kun ei itse tarvitse ajella, niin ehtii katsella maisemia ja ohitettavien ilmeitä kyydistä tirsk ...

Terveisin Tupu Ü

onhan tuo ainaki hyvä tapa kohdata saman henkistä (motoristi)porukkaa ja ehkä siinä saa samalla miehen itelleen, jos nyt sattuu sen puutteessa olemaan, siis sen miehen eikä siis niinku, no niin, menipä taas..

reipas (senssi-)ilmoitus, enpä ole ennen täällä moista nähnyt!  
wink.gif

Kun katsoo palstojen alkupuolta niin samantyyppisiä on "ilmiintynyt" muutamia muitakin ... Kun tietää mitä haluaa ja on rohkeutta niin mikäs siinä. Motoristit on upeeta porukkaa.

Rauhallisin mielin elämääsi siis jatka ja jos et näe tunnelin päässä valoa, niin menet varmaankin väärään suuntaa, joten kannattaa kääntyä.

Jossei sinkkunaiselle kyytiä löydy on maailmassa vikaa (tai kaupungissa).
Ehkäpä kysymyksen suoruus ja julkinen "kannanotto" pelottanut aremmat mies-motoristit ittekseen ajelemaan. Tai kyseessä avioliitossa oleva ja näin ollen kuvitellaan vaikka ja mitä ... kyse on kuitenkin tällähetkellä moottoripyöräilystä ja mutkateiden hurmasta maisemien kera ja raitis ilma.

Jos tätä kautta sen miehen löytäisin, jonka kanssa muutoinkin kivaa olis niin ... kaksi pörriäistä yhdellä iskulla, muttei asioiden edelle ... häviää muutoin nekin mahdolliset "rohkeat" tirsk

blush.gif

Ehkäpä kysymyksen suoruus ja julkinen "kannanotto" pelottanut aremmat mies-motoristit ittekseen ajelemaan. Tai kyseessä avioliitossa oleva ja näin ollen kuvitellaan vaikka ja mitä ... kyse on kuitenkin tällähetkellä moottoripyöräilystä ja mutkateiden hurmasta maisemien kera ja raitis ilma.

Jos tätä kautta sen miehen löytäisin, jonka kanssa muutoinkin kivaa olis niin ... kaksi pörriäistä yhdellä iskulla, muttei asioiden edelle ... häviää muutoin nekin mahdolliset "rohkeat" tirsk

blush.gif
Minä tulen hakemaan kyytiin, jos vaan kehtaat vähän vanhemman pyörän kyytin tulla?

Itse olen suunnilleen sinun ikäinen, eikä ole vaimoa/avokkia...  
wink.gif

Heti huomenna?  
062802moto_prv.gif

Back