• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Järkihintainen kyykky aloittelijalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tekkie
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jo vuosia vaivannut prätkäkuume meinaa edetä jo raivotaudin kaltaiseksi olotilaksi. Tämä kesä menee kuitenkin lainapyörillä huristeltaessa, mutta vimmattu rahankeruu ensi vuodelle jo alkanut. Mikäpä olisi pätevin peli joka täyttää seuraavat kriteerit:

-kyykky
-hinta 4000€ paikkeilla
-kestää ja kukkuu
-näyttää hyvältä
smile_org.gif

Varmaan joku 600 cebari -90 luvun alkupuolelta olis melko ilmiselvä valinta. Jonkun verran oon ajanut -91 ZZ-R:ää (600cc) ja tykkäsin, eli sekin on ehdokkaiden listalla. Onko tarjota lisää ehdokkaita / näkemyksiä / neuvoja.

Terve.

No osta minulta tämä

Hinnasta voidaan kattoa renkaitten hinta poikkeen, kun ne kerkes kulumaan ja katteet on taas uuden veroiset. Paremmat kuin uudet.

Ilometrejä on tullu pikkusen lisää.. alle 60 tkm silti

No se ei varmaan oo sulla enää ens kevättalvena myynnissä..
wink.gif

Lähinnä tosiaan meinasin että jos joku osais ehdottaa mitä muita mopottimia kannattais ottaa harkintaan ja miksi. Mutta tosiaan kun kattelee niin kyllähän noita GSX-F/R:iä on jotka tippuu tohon hintaluokkaan!

No se ei oo varmaa.. Myin sitä jo viime kesänä ja annon sen kaverille lainaan. Se lupas ostaa sen. Sillä elämäntilanne pääs muuttumaan ja sillä ei oo tällä hetkellä rahaa lunastaa sitä. On se silti vielä luvannu sen ostaa, mut sitä päivää ei tiedä. Olen pitäny ilmoa nettimopossa, mutta en oo kaupannu sitä sinällään aktiivisesti, mutta jos sen joku ostaa, niin myyn toki. Itelläni ei ole tänä eikä ens kesänä aikaa ajella kun on rakennusprojekti menossa. Jos tarttet pyörää ja kiinnostut, niin voidaan miettiä muitakin kuvioita tuohon ostamiseen. Turhan panttina se tuossa pihassa on.

cbr600 on aina hyvä valinta
smile_org.gif

Sehän uudistui varsin paljon "uudempaan" korimalliin '91--> ?
Itse koe-ajoin äsken sellaisen vanhemman ja sille tielle jäin: Cbr tai Rf600 tulee seuraavas. Ja ajaminen enskan jälkeen meni kuin luonnostaan, ei se nyt "niin" kyykky olekkaan.
Ja voi hyvänen aika sitä kulkupuolta
wink.gif

062802moto_prv.gif

CBR:llä on legendan maine (näkyy myös hinnassa, aiheesta? en osaa sanoa), ZZR:ää olen kuullut myös kehutun,

GSX-F suikka on perus kone, helppo huoltaa jos ite haluaa tehdä mm ruuvisäätöiset ventiilin nostimet,750GSXR:n alakerta, kun ottaa 90 tai nuoremman on ventiiilin nostimet paremmat. tässä seurassa aavistuksen tehoton ja painava, mut ei missään nimessä ihan onneton.

Yamaha Thundercat kannattaa kattoa kans, itse olen tykännyt. 4te vaan voi jäädä aavistuksen köykäiseksi, kun se tuli markkinoille -96

No mites suorastaan semmonen GSX-R 750? Näkyy niitäkin saavan tohon hintaluokkaan ja -90 eteenpäin on aika modernin näkönenkin...

Samanlaisella budjetilla about liikuin itsekkin kun pyörää ostin, ja päädyin Honda VFR:ään, vuosimallia 1990.

Mahtava pelihän tuo V4 on, vääntöä löytyy varsin mukavasti. Menoa löytyy (löytynyt) 100hp, mutta veikkaampa että on osa karannut avarammille laitumille tässä vuosienaikana. Laserin pro D'odr pönttö pittää kyl kohtuu mukavaa mörinää tuossa vehkeeessä
biggrin.gif

Terve.

No osta minulta tämä

Hinnasta voidaan kattoa renkaitten hinta poikkeen, kun ne kerkes kulumaan ja katteet on taas uuden veroiset. Paremmat kuin uudet.

Minua alkoi kiinnostamaan kun kirjoittelit että sulta saattas löytyä ketjurasvari.... olisitko innostunut myymään sen erikseen vai pitäisikö pyöräkin ostaa....?
confused_orig.gif

biggrin.gif

tounge.gif
ja jos myyt niin hintaan...

Terve.

No osta minulta tämä

Minua alkoi kiinnostamaan kun kirjoittelit että sulta saattas löytyä ketjurasvari.... olisitko innostunut myymään sen erikseen vai pitäisikö pyöräkin ostaa....?
confused_orig.gif

biggrin.gif

tounge.gif
ja jos myyt niin hintaan...
Joo.. onhan se jossain.. Yritän ettiä sen juhannus viikonloppuna, jos ehdin. Ja kyllähän se pyöräkin siitä helposti mukaan lähtis  
wink.gif
Sen nimittäin löydän paljon nopeemmin.

Hintaa rasvarille en viel näin aamusta osaa sanoa, mutta sovitaanko että se on sopiva molemmille. Pitää vähän katella että mitä siitä ite maksoin.

zxr sen olla pitää. Kulkee niin perkeleesti ja naiset kuolaa perään/juokseen puhelinumero lappu perässä
biggrin.gif
Kuupan yksi kriteereistä oli kestää ja kukkuu..
Kawasaki ei voi yhdistää noihin sanoihin
wink.gif
Mutta jos ees naiset juoksee perässä
omg.gif
Huh, mut jos mopo hajoo niin sit ne saa kiinni, pelottavaa  
tounge.gif
Tai sähläät kytkimen kanssa
crazy.gif

Back