Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo on kyllä 2008 tai vanhempi. 2009 on aivan eri pyörä.Eihä tosa mittään oo ! Kaikke pittää kokkeilla, paitti Anoppia.![]()
Ja 14R on aikas messee vehje, ja siitä löytyy JOPA jarrut ja Hyvät.
Itse pidän busaa parempana ajettavuudeltaan, etenkin uuskoppanen älyttömän ketterä, mutta Busan jarrut on tehoihin nähden TÄYSPASKAT.
Mutta niinkun jo jossain totesin, ei nuilla Japtski kyykyillä oo ennää mulle yhtään mitään tarjottavaa ?? JOTEN vähä etuajassa mulle ja mammalle menopeli pitkille ja TODELLA pitkille taipaleille.![]()
Eli kun oon 6 viime vuoden aikana ostannu 6 Bikee, täätynee vähä rauhottaa ja TÄLLÄ se on helppoo. Tolkuttoman hyvä ajaa, istua kyytissä, mahtuu tavaraa "RIITTÄVÄSTI" messiin etc etc. lisäks -09 eli kokolailla uus bike. Varusteet oon jo josain luetellut, eli toi ABS on kyllä jees ja Brembon vielä ( Ainakin satulat ihan samannäköset kuin Rodin Bremboissa ). Yheltä kaadolta / kolarilta vältyin JO ABS jarrujen avulla. PYSÄHTYY, eikä lukkiudu.![]()
Tää on niin magee kuvakulma "Yön Mustasta", että pakko laittaa vielä yx foto :
![]()
RepesSurunvalittelut täältäkin![]()
Vaihdoksen myötä voi ainakin olla tyytyväinen siitä, että jos vähintään jokin rumpu on edessäkin, niin jarrut ovat suhteessa tehoihin kuitenkin paremmatBusan jarrut on tehoihin nähden TÄYSPASKAT.
Eikös bussiin saa rahalla ostettua paremmat jarrut?Vaihdoksen myötä voi ainakin olla tyytyväinen siitä, että jos vähintään jokin rumpu on edessäkin, niin jarrut ovat suhteessa tehoihin kuitenkin paremmatBusan jarrut on tehoihin nähden TÄYSPASKAT.![]()
JUUPS ! Tosi on. Mallivuosi 2008, mutta otettu käyttöön 15.05-09.Tuo on kyllä 2008 tai vanhempi. 2009 on aivan eri pyörä.Eihä tosa mittään oo ! Kaikke pittää kokkeilla, paitti Anoppia.![]()
Ja 14R on aikas messee vehje, ja siitä löytyy JOPA jarrut ja Hyvät.
Itse pidän busaa parempana ajettavuudeltaan, etenkin uuskoppanen älyttömän ketterä, mutta Busan jarrut on tehoihin nähden TÄYSPASKAT.
Mutta niinkun jo jossain totesin, ei nuilla Japtski kyykyillä oo ennää mulle yhtään mitään tarjottavaa ?? JOTEN vähä etuajassa mulle ja mammalle menopeli pitkille ja TODELLA pitkille taipaleille.![]()
Eli kun oon 6 viime vuoden aikana ostannu 6 Bikee, täätynee vähä rauhottaa ja TÄLLÄ se on helppoo. Tolkuttoman hyvä ajaa, istua kyytissä, mahtuu tavaraa "RIITTÄVÄSTI" messiin etc etc. lisäks -09 eli kokolailla uus bike. Varusteet oon jo josain luetellut, eli toi ABS on kyllä jees ja Brembon vielä ( Ainakin satulat ihan samannäköset kuin Rodin Bremboissa ). Yheltä kaadolta / kolarilta vältyin JO ABS jarrujen avulla. PYSÄHTYY, eikä lukkiudu.![]()
Tää on niin magee kuvakulma "Yön Mustasta", että pakko laittaa vielä yx foto :
![]()