• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Jälleen uusi Hd-hemmo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jogha
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Rock!
buttrock.gif

Mulla taas meni toistepäin; 05 roadking vaihtui 09 kawa zzr1400
inlove.gif
Ei vaan vatkain kolahtanut tarpeeksi, hienojahan ne on mutta.....

Eihä tosa mittään oo ! Kaikke pittää kokkeilla, paitti Anoppia.
biggrin.gif

Ja 14R on aikas messee vehje, ja siitä löytyy JOPA jarrut ja Hyvät.

Itse pidän busaa parempana ajettavuudeltaan, etenkin uuskoppanen älyttömän ketterä, mutta Busan jarrut on tehoihin nähden TÄYSPASKAT.

Mutta niinkun jo jossain totesin, ei nuilla Japtski kyykyillä oo ennää mulle yhtään mitään tarjottavaa ?? JOTEN vähä etuajassa mulle ja mammalle menopeli pitkille ja TODELLA pitkille taipaleille.
062802jumpie_prv.gif

Eli kun oon 6 viime vuoden aikana ostannu 6 Bikee, täätynee vähä rauhottaa ja TÄLLÄ se on helppoo. Tolkuttoman hyvä ajaa, istua kyytissä, mahtuu tavaraa "RIITTÄVÄSTI" messiin etc etc. lisäks -09 eli kokolailla uus bike. Varusteet oon jo josain luetellut, eli toi ABS on kyllä jees ja Brembon vielä ( Ainakin satulat ihan samannäköset kuin Rodin Bremboissa ). Yheltä kaadolta / kolarilta vältyin JO ABS jarrujen avulla. PYSÄHTYY, eikä lukkiudu.
idea3.gif

Tää on niin magee kuvakulma "Yön Mustasta", että pakko laittaa vielä yx foto :

normal_Taustakuva.JPG

biggrin.gif

Itse pidän busaa parempana ajettavuudeltaan, etenkin uuskoppanen älyttömän ketterä, mutta Busan jarrut on tehoihin nähden TÄYSPASKAT.

Mutta niinkun jo jossain totesin, ei nuilla Japtski kyykyillä oo ennää mulle yhtään mitään tarjottavaa ?? JOTEN vähä etuajassa mulle ja mammalle menopeli pitkille ja TODELLA pitkille taipaleille.  
062802jumpie_prv.gif

Eli kun oon 6 viime vuoden aikana ostannu 6 Bikee, täätynee vähä rauhottaa ja TÄLLÄ se on helppoo. Tolkuttoman hyvä ajaa, istua kyytissä, mahtuu tavaraa "RIITTÄVÄSTI" messiin etc etc. lisäks -09 eli kokolailla uus bike. Varusteet oon jo josain luetellut, eli toi ABS on kyllä jees ja Brembon vielä ( Ainakin satulat ihan samannäköset kuin Rodin Bremboissa ). Yheltä kaadolta / kolarilta vältyin JO ABS jarrujen avulla. PYSÄHTYY, eikä lukkiudu.    
idea3.gif

normal_Taustakuva.JPG
Tuo on kyllä 2008 tai vanhempi. 2009 on aivan eri pyörä.

Surunvalittelut, tossa on malliesimerkki kun on annettu periksi!

Btw. mitkä tahansa jarrut ( esim. buutsi maahan ) pysäyttää riittävästi jos vauhtia on kaikki 35km/h

Noin busakuskina vaan että jos vauhtii on vähän neljättäsataa niin tottahan se tovin kestää...
033102ass_1_prv.gif

Huumorilla...
062802moto_prv.gif

Busan jarrut on tehoihin nähden TÄYSPASKAT.
Vaihdoksen myötä voi ainakin olla tyytyväinen siitä, että jos vähintään jokin rumpu on edessäkin, niin jarrut ovat suhteessa tehoihin kuitenkin paremmat  
tounge.gif
Eikös bussiin saa rahalla ostettua paremmat jarrut?

Siitä kuitekin kehuja että nuo HD:n Touring -sarjan kolmilevyiset ABS - Brembot ovat todella hyvät pelit. Näin kolme kesää sellaisilla ajaneena.

Pysäyttävät puolitonnarin niistä nopeuksista mitä se ylipäätänä kulkee suoraan ja tehokkasti. Toimivat täysjarrutuksissa mutkissa hineosti. Ei tarvitse kuin muistaa korjata kallistumista nopeuden putoamisen suhteessa. Eivät halvaannu toimattomiksi sorallakaan.

Kerrankin on harrikkaan pantu jarrut jotka ovat oikeasti pysäyttävä kokemus.

Taidanpa minäkin pysyä tuossa 08 Road King Classicissa pitkään, eihän siinä ole vasta kuin vähän yli 40 000 km lasissa ja edelleen olen tyytyväinen peiliin.

biggrin.gif

062802jumpie_prv.gif

idea3.gif

normal_Taustakuva.JPG
Tuo on kyllä 2008 tai vanhempi. 2009 on aivan eri pyörä.
JUUPS ! Tosi on. Mallivuosi 2008, mutta otettu käyttöön 15.05-09.

-09 mallissa on joitakin eroja.
smile_org.gif

Back