Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tsekkaa ny eka vaikka jäähdyttimen korkki, ja sit flektin toiminta.Jeps, en oo vielä tarkemmin tutkinu mut eilen tais ajolenkin päätteeksi tulla syylärin nesteet ulos. Ainakin täyttösäiliö oli koko lailla tyhjä ja lämmöt tapissa. Niin ja komeet höyryt nousi koneesta, liekö sit nesteet höyrystyneet. Mikähän piru tuohon nyt tuli...
Pahus kun asut niin kaukana, mulla olis ollut ehjä jäähdytin lainaksi loppu syksyksi.Jeplista jee, ny on tutkittu ja hutkittu ja näyttäs siltä että syyläri on puhki. Pyörän summeri näyttäs olevan ihan kiinni syylärissä ja vaikuttaisi siltä että se on ajan myötä kuluttanut syylärin puhki.. kilometrejä tuolla on n.27tkm joten onhan se muutaman kerran ehtinyt hipaista syyläriä.. Pitää huomenna ajaa tuo motormanille ja jutella niiden kans. Kyl kai tuollainen vika pitäs tehdastakuun piikkiin mennä.
Perkule vieköö, olishan tuota voinu jossain käydä ajeleen, komia keli kun arska paistaa![]()
Jos mulla olis tommonen mopo ja tommonen vika eikä menis takuuseen niin pistäsin rakkineen myyntiin enkä kusiskaan kawasakin suuntaan!vaikka mulla onkin enska kawa mut siinä ei ole kyllä takuutaJeps, kyllä se niin oli et summeri on kuluttanut/rikkonut syylärin. Kovasti ihmettelivät Motormanilla miten tuo on mahdollista ja noin päässyt käymään. Vielä ei ole mitään tietoa meneekö maahantuojan piikkiin vai mun omaan nilkkaan. Perjantaina tulee joku tarkastaja joku sitten ottaa jutun kuulemma käsittelyyn. Jos se tulis sitten kevääseen mennessä käsiteltyä...
Tämän kauden ajot on nyt joka tapauksessa kuitenkin ajettu![]()
Kysäise ensin kuluttaja-asiamieheltä, selvä valmistevika tuo mun mielestä on ja täysin riippumaton sun toimista. Pyöräkin on vähillä kilometreillä niin luulis olevan takuujuttu, minkä ikänen laitos on kyseessä?Jees, ei mene kuulemma takuuseen, kele.
Onko porukka korjannu vuotavia jäähdyttimiä? Kuinkahan tiiviin & kestävän siitä korjaamalla saisi.. Uutta ei heti ensimmäisenä halua kyl ostaa kun sen listahinta on rapiat 700 euroo..
Ebay.Jees, ei mene kuulemma takuuseen, kele.
Onko porukka korjannu vuotavia jäähdyttimiä? Kuinkahan tiiviin & kestävän siitä korjaamalla saisi.. Uutta ei heti ensimmäisenä halua kyl ostaa kun sen listahinta on rapiat 700 euroo..
Jos ei muuten ala onnistumaan niin kysäiseppäs Corylta.Kiits, itsekin mietin että pitäiskö jutella vielä kuluttaja-asiamiehen kanssa. Eipä siinä ainakaan mitään häviä. Pyörä on -07 ja kaikki huollot tehty merkkihuollossa. Ihan vaan sen vuoksi että saa varmasti takuun pidettyä voimassa.
Se reikä on jäähdyttimen keskiosassa, sillä "haitari"-osuudella taimitäsenytonkaan. Reikä ei kyl ole mitenkään iso, sen kokoinen että siitä nesteet tulee paineella ulos. Tuon ehkä sitten voisi saada korjaamalla kuntoon.. Tosin mun tuurilla korjattuna se tulee laukeamaan jossain pidemmällä reissulla tien päällä..![]()
Jos ajatellaan että tuon veisi asiantuntevalle korjaajalle juotettavaksi, niin minkähän verran se tulisi maksamaan, suurin piirtein? Olisko suosituksia paikasta Oulun seudulta jossa tuollainen fiksi voitaisiin tehdä? Itsellä ei hajuakaan..?
Ei ole merkitystä oletko eka vai kymmenes omistaja jos takuu on voimassa, lisäksi mikäli tuotteessa katsotaan olevan valmistusvirhe on valmistaja siitä vastuussa vielä takuuajan jälkeenkin (kuten takaisinkutsuissa).Taitaa Zetori olla kahden vuoden takuulla, joten takuuseen ei mene. Virhevastuu on sitten toinen juttu jos olet pyörän ensimmäinen omistaja. Käyttöhyöty huomioitaneen, mutta muuten kaatunee tuotteen myyneen liikkeen syliin.
sanoi:15 a § (13.12.2001/1258)
Takuun merkitys
Jos myyjä on sitoutunut vastaamaan tavaran käyttökelpoisuudesta tai muista ominaisuuksista määrätyn ajan (takuu), tavarassa katsotaan olevan virhe, jos tavara tänä aikana huonontuu takuussa tarkoitetulla tavalla.
Virhevastuuta ei kuitenkaan synny, jos myyjä saattaa todennäköiseksi, että huonontuminen johtuu tapaturmasta, tavaran vääränlaisesta käsittelystä tai muusta ostajan puolella olevasta seikasta.