• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ixs 400 kypärä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harttana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
molola
onko kellään kokemuksia ixs 400 kypärästä?näyttäisi olevan tupla d-solki ja pinlock kalvo.miten meluisuus ym?

mulla on 403:nen... kai käytännössä sama kypärä, väritystä taitaa vaan olla pikkasen räikeämmin. Omaan päähän sopii kuin valettu, melusta en osaa vielä sanoa kun mokoma on ollut päässä vasta noin 40 km:n verran eikä kunnollista vertailukohtaa ole. Tupla-D tosiaan tuosta mun kypärästä ainakin löytyy... sekä Pinlock. Lisäksi sisusta on irroitettavissa (ainakin myyjättären mukaan) ja eikä ulkoasukaan ole mikään paha. Kuitukypärä ja aika edullinen.

Omat kokemukset siis positiivisia.

No nyt on sitten ko. kypärä (HX 403) ollut päässä muutaman sata kilometriä. Ja edelleenkin olen todella tyytyväinen kypärään, tosin paremmastakaan en tiedä
nixweiss.gif
Päähän sopii kuin valettu ja visiiristä pysyy huurut poissa Pinlockin ansioista.

Mutta mutta... kyllähän jonkin verran kypärän sisässä ääntä on, ainakin kun mopon kahvaa kääntää reilummin. Ihan äänetöntä kypärää tosin ei taida vielä löytyä
confused_orig.gif
Ja näyttää ääniin myös vaikuttavan aika tavalla se, missä asennossa ajelee eli kuinka ilmavirta osuu pään kohdalle. Tänään sitten lopulta työnsin tulpat korviin ja ihmettelin kun maailma muuttui äänettömäksi. Oli parempi repiä tulpat äkkiä pois että tiesi olevansa vielä elossa.

Kypärä on siis vielä näilläkin kokemuksilla mun mielestä hyvä.

Back