Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos tarkoitit mua viestilläsi, niin ei se laukku kovin korkeelle tuu, varsinkin kun verrataan sportti-matkapyöriin, joissa takalaukku saattaa olla hyvinkin korkealla, johtuen korkeesta takapäästä. Lähinnä haluisin laukun lähemmäs takalokkaria ulkonäkösyistä...Mites se ottaa tuulta jos jää kamalan korkeellevoi vaikuttaa yllättävän paljon ajettavuuteen kun alkaa keventään keulaa.![]()
Eipä taida olla tuosta minun pyöräni telineestä sinulle iloa, sillä kiinnitys on kovin erilainen.Pyörä on VFR800 v.99, itse olin ajatellut että käytän neliputkea, jos vain saan sopiva koko käteen.
On vielä pari pulmia eka on ne matkustajan kahvat, kun ne poistuu ja myös kuinka voin tehdä hieno ja näppärrä kiinitys taka ja sivutelineiden välillä..
no mietintämyssy päälle ja eiköhän setule..![]()
no vaikka se on erilainen ei se mitään, aina voin saada ideoita kuinka se voi tehdä, vähän niinku poimia russinat pullastaEipä taida olla tuosta minun pyöräni telineestä sinulle iloa, sillä kiinnitys on kovin erilainen.
No sua mä tarkotinJos tarkoitit mua viestilläsi, niin ei se laukku kovin korkeelle tuu, varsinkin kun verrataan sportti-matkapyöriin, joissa takalaukku saattaa olla hyvinkin korkealla, johtuen korkeesta takapäästä. Lähinnä haluisin laukun lähemmäs takalokkaria ulkonäkösyistä...Mites se ottaa tuulta jos jää kamalan korkeellevoi vaikuttaa yllättävän paljon ajettavuuteen kun alkaa keventään keulaa.
Muutoin olet kyllä oikeassa. Uskon että liian korkeella oleva takalaukku saattaa toimia spoilerin tavoin ja painaa pyörän takapäätä alas kovassa vauhdissa tai ainakin epävakauttaa pyörää. Bobilla ei kyllä moista huolta ole...![]()
![]()