Minä noviisi tästä Joensuun kupeesta ottaisin mielelläni tänä kesänä viikonloppuisin ja pitkinä kesäiltoina matkaan muita "lonely ridereita", naisia!
(Kyl miehet toki kelpaa ajokavereiksi myös, en ole mikään l***o.
)
Minä en vaan tunne ketään!!!
Kaikilla tuntemillani motskamimmeillä on ukot, jotka kulkee tiiviisti akkojensa perässä.
Tai akat kulkee ukkojensa takapenkillä!!! Tai sit ukoilla on vaan hanuri mielessä...heheh...
Löytyykö täältä hakemaani???
Tai jos ei itä-suomesta, niin eikun tänne vaan, niin ajellaan sit porukalla takaspäin.
... myö tytöt !!!
Minä tällanen keski-ikänen hulivili, yksinhuoltajaäiti, intruderiin viime kesänä hurahtanut. Siis custom-mimmi. Ja yksin olen tämän harrastuksen kanssa toistaiseksi.
Pistä privaorgiin viestiä, niin siitä tulee herja mun normaalimeiliin ja älyän lukeakin sen sitten
Mimmienergiaa
xena
(Kyl miehet toki kelpaa ajokavereiksi myös, en ole mikään l***o.
Minä en vaan tunne ketään!!!
Kaikilla tuntemillani motskamimmeillä on ukot, jotka kulkee tiiviisti akkojensa perässä.
Löytyykö täältä hakemaani???
Tai jos ei itä-suomesta, niin eikun tänne vaan, niin ajellaan sit porukalla takaspäin.
Minä tällanen keski-ikänen hulivili, yksinhuoltajaäiti, intruderiin viime kesänä hurahtanut. Siis custom-mimmi. Ja yksin olen tämän harrastuksen kanssa toistaiseksi.
Pistä privaorgiin viestiä, niin siitä tulee herja mun normaalimeiliin ja älyän lukeakin sen sitten
Mimmienergiaa
xena