• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Itä-suomen motskanaiset haloo!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xena66
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minä noviisi tästä Joensuun kupeesta ottaisin mielelläni tänä kesänä viikonloppuisin ja pitkinä kesäiltoina matkaan muita "lonely ridereita", naisia!
(Kyl miehet toki kelpaa ajokavereiksi myös, en ole mikään l***o.
033102ass_1_prv.gif
)

Minä en vaan tunne ketään!!!
Kaikilla tuntemillani motskamimmeillä on ukot, jotka kulkee tiiviisti akkojensa perässä.
tounge.gif
Tai akat kulkee ukkojensa takapenkillä!!! Tai sit ukoilla on vaan hanuri mielessä...heheh...

Löytyykö täältä hakemaani???

Tai jos ei itä-suomesta, niin eikun tänne vaan, niin ajellaan sit porukalla takaspäin.  
062802moto_prv.gif

062802moto_prv.gif
... myö tytöt !!!

Minä tällanen keski-ikänen hulivili, yksinhuoltajaäiti, intruderiin viime kesänä hurahtanut. Siis custom-mimmi. Ja yksin olen tämän harrastuksen kanssa toistaiseksi.  
smile_org.gif

Pistä privaorgiin viestiä, niin siitä tulee herja mun normaalimeiliin ja älyän lukeakin sen sitten  
biggrin.gif

Mimmienergiaa  
buttrock.gif

xena

Kyllä kavereita löytyy. Matkustellessa tulee aina tarinoitua jonkun sielunveljen kanssa vaikka tankatessa tai kahvipausseilla.
smile_org.gif

Jos haluut muita intruderi kuskeja moikata, ajele jokiasemalle keskiviikkoisin iltaseittemän tienoilla. Tosin naisia ei yleensä hyvin montaa remmistä löydy
wink.gif

Käy kattoo www.intruderclubfinlandry.fi sieltä löytyy meijän alueen tapahtumat ja paljon muuta.

Back