Holtsu
MotOrg ry jäsen
- Sijainti
- Valkeakoski
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on ku kaupparatsu huikkasella: ammattinsa mainetta on pakko jaksaa puolustaa.....Miten jotkut jaksaa joka päivä 18.00-04.00 häiriköidä keskellä kaupunkia![]()
![]()
![]()
Voi hitto kun niillä porilaisilla tais olla välipäivä silloin kun minä siellä kävin. No ens kesänä sitten
Hyvinkin pitkälti samoilla linjoilla. Taidan kuitenkin sen terassin jättää väliin.mitenkään foliohattua korjaamatta sanoisin rangaistuksien kiristämisin toimineen tässä suhteessa oikein. Valtio saa isommat rahat lisääntyneen välinpitämättömyyden johdosta ja kukkahattukansa tanssii ripaskaa. Ketään ei kiinnosta vähentynyt turvallisuus maantiellä,jota nämä päätökset saa aikaan.![]()
![]()
Poistun terassillenauttimaan,sekä kesän viimeisistä lämpöisistä ilmoista...![]()
Olet kyllä oikeassa, tammi-helmikuussa ei juurikaan kirjoitella moottoripyöräräppääjistä. Ja olen minäkin todennut että kesällä moottoripyörätiheys on suurempi kuin talvella ja samoin lienee räppääjienkin suhteen. (Vaimon kanssa tehty tutkimus..)Väität siis, että keliolosuhteilla ei ole minkäänlaista vaikutusta tiellä esiintyvien moottoripyörien määrään eikä ajonopeuksiin?Räppääjät räppää kesällä kun kesällä. Oiskohan prätkien huima lisääntyminen lisännyt myös räppääjiä. En ainakaan heti usko, että lämpötilan nousu panee räppäämään, ei kait se hellettä vaadi?Niin, jos olis vesikesä ja +10 - 15°, niin motoja enempi ja ajaisvat kovempaa. Kuka sitä nyt helteellä räppäis.On se tainnut Sepänkin aivotoimintaan jättää jälkensä tämä pitkä kuuma kesä. Virkamies kun tietää kaiken ja ellei, niin se keksii...
Pitkä kuuma kesä, voihan pyhä yksinkertaisuus, aika huono.
Vai vaatineeko? En minä ainakaan oo huomannu et helteellä tekis mieli sen enempi kaahata.
Tai niin tietenkin oon väärässä, jos kerta virkamies on toisin todennut!