• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ilta-ajelut to 20.9 klo 17:30 Nikkilän ABC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karkov
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olikohan teidän letka jonka sekaan jouduin Hinthaaran tiellä Porvoosta Nikkilään päin? Olin pyörän kuivatusreissulla pesun jälkeen kun pari ekaa fillaria tuli ohi. Huomasin peileistä loput letkasta enkä kehdannut jäädä jalkoihin köröttelemään joten ajelin mukana Hinthaaraan asti. Reipasta menoa, teki mieli hillua pitempäänkin mutta bensavalo vilkutti jo ukaavasti.

Kiitos myös kaikille minun lisäksi kymmenelle paikalle ilmestyneelle pyörälle. Hyvä, että pääs testaa tätä uutta ilta-ajoks lanseerattua letkaformaattia ennen kautta 2013. Ensiviikollakin vois varmasti olla jos kelit antaa myöden.

Reitin pituudeksi kertyi näköjään 150 km sen lisäpätkän otettua mukaan matkaan. Mutta kyllä kannatti! Ainakin itelle jäi hyvä mieli siitä, että lisättiin loppuun se +25km lenkki Loviisan puolelle, vaikka siitä tulikin vähän pidempi "kotimatka" Nikkilään ABC:lle, jonka kautta pysähdyttiin ja siitä kotiin.

Gylde sanoi:
Olikohan teidän letka jonka sekaan jouduin Hinthaaran tiellä Porvoosta Nikkilään päin? Olin pyörän kuivatusreissulla pesun jälkeen kun pari ekaa fillaria tuli ohi. Huomasin peileistä loput letkasta enkä kehdannut jäädä jalkoihin köröttelemään joten ajelin mukana Hinthaaraan asti. Reipasta menoa, teki mieli hillua pitempäänkin mutta bensavalo vilkutti jo ukaavasti.

Siitä me ainakin ajettiin läpi letkalla lopettelemaan Nikkilän ABC:lle. Suurinpiirtein tuossa varttia vaille kahdeksan oltiin siinä nurkilla. Pyörää en kovin hyvin kerennyt/hämärässä nähnyt, mutta oliko musta, ja kenties jotkin camohousut? Vilkautin nopeasti pitkiä ennenkuin lähdin ohitukseen, ettei tule ihan puun takaa.

Karkov sanoi:
Siitä me ainakin ajettiin läpi letkalla lopettelemaan Nikkilän ABC:lle. Suurinpiirtein tuossa varttia vaille kahdeksan oltiin siinä nurkilla. Pyörää en kovin hyvin kerennyt/hämärässä nähnyt, mutta oliko musta, ja kenties jotkin camohousut? Vilkautin nopeasti pitkiä ennenkuin lähdin ohitukseen, ettei tule ihan puun takaa.

Jep, oli teidän letka. Kyynärpäät peittää aika tehokkaasti peilit niin en mä mitään valojen vilkutteluja nähnyt. Sori kolmannelle letkassa ajaneelle (ledit peileissä) jos meni kuviot sekaisin kun meinasin ensin jäädä jalkoihin, en osannut heti päättää päästänkö kaikki ohi vai poljenko mukana. :grin:
/Kimi

Olipas mukavat mutkailut, kiitokset siitä kaikille.
Enpä ole ennen ollutkaan heti veturin takana ensimmäisenä letkassa.

Vähän ennen kehä kolmosta lahdentiellä rupes satamaan ja sitä riittikin kotiin saakka, mutta mitäpä tuosta.
Ensi viikolla työt taas haittaa harrastuksia, joten voi olla että nämä oli viimeiset letkailut minun osalta tältä kesää.:sad:

Gylde sanoi:
Jep, oli teidän letka. Kyynärpäät peittää aika tehokkaasti peilit niin en mä mitään valojen vilkutteluja nähnyt. Sori kolmannelle letkassa ajaneelle (ledit peileissä) jos meni kuviot sekaisin kun meinasin ensin jäädä jalkoihin, en osannut heti päättää päästänkö kaikki ohi vai poljenko mukana. :grin:
/Kimi

Nou pröplem....ei vielä ihan tuommosesta mene kuviot sekaisin...tai no..vähän mietin pitäiskö vaihtaa ykköseltä kakkoselle:D Mutta joo, hämärää ja liikennettä niin varovasti hissuttelin sun perässä; jotenkin arvasin, jotta kohta kääntyy se auto sun edestä pois ja taisit sinäkin kääntyä samassa.

Mukavaa oli ajella ja kiitoksia kaikille.........

Back