• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ilta-ajelut ke 3.10 klo 17:00 Nikkilän ABC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karkov
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ehkä kauden viimeiset Ilta-ajelut. Koitetaan uusintaa viimeviikkosesta (ilman sadetta), eli reitti, lähtö ja paluupaikka samat, kellonaika puoltuntia viimeviikkoa aikasempi (17:00). Aurinko laskee 18:50. Reitin pituus 100km. Letkan vauhtia tässä kummosemmin julkisesti mainostamatta, on vauhti aika reipas, nopeampi kun hitailla, muttei kuitenkaan PK tasoa. Taustalla suositeltavaa olla vähintään pari Hesan Hitaita / Tourinkia.

Letka-ajo ohjeet: http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/247306-PK-ryhmäajo-ohje

Lähtövarmistus keskiviikkona noin klo 15:30, kattellaan säätiedotukset + kelikamerat ja tehdään päätös. Märällä/Sateella ei ajeta.

Edit: GO! go ja silleen.

Foreca näyttää kelli kolmen aikaan yhtä pisaraa idän suuntaan. Mut jos ei sada ni sit mä yritän kerkee paikalle :)

-Anu- sanoi:
Otsikossahan tuo lukee, Nikkilän ABC :)

No hitto, en tiiä mikä puusilmäys iski :blink:

Eikun tiiänpäs, klikkasin itteni tänne tuolta missä lukee viimeisimmät viestit ja siinä ei näkynyt koko otsikko :grin:

Mukana olen jos saan mopon nippuun ajoissa.

Yr.no lupaa poutaa. Täytyy luottaa norjalaisiin. Koitan ehtiä viideksi paikalle. Elkää lähtekö ennen tasaa :)

Mistään mitään tietämättömänä, onko tämä kimppakyydin reitti mitenkään suunniteltu etukäteen.

Minulle ei koko Nikkilä sano mitään, mutta jos letka ajaa jossain vihdintien seutuvilla, esim. Lahnuksen Shellillä, niin siinätapauksessa jään hiljaa arvuuttelemaan, että hirviäisköhän siinä käydä haukottelemassa...ja mikäli tuo rouvan mopetin akku on siihenmennessä jo latautunut...

Reitit on aina suunniteltu valmiiksi, mitänyt joskus osa pätkästä joutuu improvisoida muuttuvien tekijöiden takia. Nikkilä on Sipoossa, lähellä Itä-Vantaan rajaa. Lohjalla alkoi ainakin sataa vettä, saas nähä miltä näyttää siel Idässä.

sama juttu,kamppeet märkänä,tiet märkänä... Aargh. E: joo,idässäkin litimärkää. Ei varmaan kuiva illaks. Mä harjottelen punaviinien maistelua tänään illalla :)

Joo tihkuttaahan täällä Vantaallakin, mut vieläkin ne jaksaa luvata muka puolpilvistä jossa aurinko kurkkii iltapäiväks. Täytyy ny kattella miten tilanne kehittyy ja tossa neljän aikoihin pistää tuomio. Idässä on ainakin kelikameran mukaan kuivaa ja poutaa, tiedä sitten.

No saa nyt nähdä mitenkä tuo menee. Akku sihisee tiskipöydällä ja laturi näyttää 50% latausta. Sinänsä on jo niin kypsä nallipakki että keväällä menee vaihtoon. Voishan tuon kohta ruuvata kiinni ja arvuutella siihen Lahnuksen Shellille menemistä...

Puusilmä sanoi:
No saa nyt nähdä mitenkä tuo menee. Akku sihisee tiskipöydällä ja laturi näyttää 50% latausta. Sinänsä on jo niin kypsä nallipakki että keväällä menee vaihtoon. Voishan tuon kohta ruuvata kiinni ja arvuutella siihen Lahnuksen Shellille menemistä...

Ei olla tälläkertaa menossa Lahnuksen suunnille.

Mä kävin 150 kilsan lenkin heittämässä,tulin kotiin kun oli litimärkä,tiet oli märkii, oisinko sit just osunu kuurojen tielle. Nyt itä-Hesassa pilvipeite rakoilee...

Letka on GO!. Tiedustelija Keravalla kertoi teiden olevan kuivia, ja vakoilulaitteet, eikun kelikamerat näyttää kuvaa tiestä missä ois kuivaa poutaa, niin tosin sanoo se infformaatiokin. Noh, mennään paikanpäälle katsomaan ja yrittämään. :orgmp:

Rohkeesti vaan klo 5:ks kaikki mahdolliset osallistujat paikalle katsastamaan mikä siellä mahtaa olla kelin oikea tilanne.

Back