• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ilta-ajelut ke 26.9 klo 17:30 Nikkilän ABC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karkov
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kävin päivällä parkkihallissa kokeilemassa kestääkö eilen leikelty käsi kytkimen käyttöä. Onneksi on alhainen kipukynnys ja jäi lähtemättä :grin:

Karkov sanoi:
Sullahan on noi ketjut ollu jo koko syksyn työnalla, ethän vaan pilviä pelkää? :)-

ehen, olinhan mä viimeksikin mukana ja sitä ennen hesan hitaissa jossa kastuttiin :D Mä kävin kaupassa prätkällä, 17:40 lähdin himasta, pääsin just nikkilän abc:n kohdalle kun alkoi vettä tulla melkein vaakatasossa :hanuria:

kyselin sieltä hintoja missä sä kävit vaihtaa ketjut ja rattaat, niin mun pyörään maksaa sen 200e ketjut + rattaat ja siihen tunti-puoltoista työtä päälle..

dmachine sanoi:
Purkillinen ketjurasvaa, niin yhden lenkin selviää helposti :)

viime reissuun meni vikat rasvat jo :)-

Suzu-ukko sanoi:
Vaihtaa ketjun ja rattaat ni pääsee vaik kuin pitkälle sillä purkillisella :thumbup:

tämä se on edessä juu :thumbup: taidan tilailla osat ja vaihtaa talvella ite..

Harmittipa palata kotiin kun just auringonlaskunaikaan (vartti yli seiska) saavuin Keravalle jossa oli aivan kuivaa ja ei edes tihkuttanut vettä. Jos ois osannu ennustaa ni ois voinu vaan valita paremman ilmansuunnan mihin lähtee ajelee, ni ois saattanu saada sateettoman, kuivan ajopäivän. :dunno:

Karkov sanoi:
Harmittipa palata kotiin kun just auringonlaskunaikaan (vartti yli seiska) saavuin Keravalle jossa oli aivan kuivaa ja ei edes tihkuttanut vettä. Jos ois osannu ennustaa ni ois voinu vaan valita paremman ilmansuunnan mihin lähtee ajelee, ni ois saattanu saada sateettoman, kuivan ajopäivän. :dunno:

nii ....vähä niiku eilinen... karkasin letkasta kohti kotia ja kyllä nautin kuivista mutkista :)

Stadissakin oli lattiat ihan kuivia... no mut kiitti kuitenkin ja ens kerral parempi flaksi!

Olin lähdössä 16.45 jotta olen ajoissa perillä, MUTTA kun työnsin pyörää taaksepäin oli se ihmeellisen nahkea?
No taka gummihan se siellä oli tyhjä. Alkuperäis rengas kesti 6783 km ja se siinä. Gummi oli keskeltä yhtä ohut ku Valintatalosta ostettu Ihan ohut se. Arvatkaapa harmittiko, ainakin tähän asti kunnes luin vesi sateen yllättäneen teidät. No nyt on misukan PR3 vanteella ja odottaa alle asennusta.
Ens viikolla sit uudestaan jos kelit sallii ja vetúri löytyy.

Iso Bandu sanoi:
Olin lähdössä 16.45 jotta olen ajoissa perillä, MUTTA kun työnsin pyörää taaksepäin oli se ihmeellisen nahkea?
No taka gummihan se siellä oli tyhjä. Alkuperäis rengas kesti 6783 km ja se siinä. Gummi oli keskeltä yhtä ohut ku Valintatalosta ostettu Ihan ohut se. Arvatkaapa harmittiko, ainakin tähän asti kunnes luin vesi sateen yllättäneen teidät. No nyt on misukan PR3 vanteella ja odottaa alle asennusta.
Ens viikolla sit uudestaan jos kelit sallii ja vetúri löytyy.

Kyllä tuossa huomisellekin olisi pieni lenkki suunnitteilla. Tässä päivän aikana tulee tarkempaa infoa. Ei siis välttämättä ensi viikkoon asti tarvitse odotella :)

Joo, eihän tässä kauden loppu vielä näköpiirissä ole kun tänäänkin 14 astetta pukkaa. Loppuun asti vaan :thumbup:

Back