• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Icon kypärien laatu / käyttökokemukset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PikkuMasa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Elikäs! Itseä on kauan kiinnostaneet jenkeissä jo pitempään myynnissä olleet Icon tuotteet. Eritoten kypärät, koska niiden grafiikat ja muotoilu ovat hyvännäköisiä ja massasta erottuvia!

Nyt ko. merkin kypäriä näyttää rantautuneen jonkin verran myös Suomeen ja itseä kiinnostaisi moinen ostaa. Kysymysmerkkinä niin sanotusti on vain se, että ostin viime vuonna uuden Shoei XR-1000 kypärän, jonka ovh. oli 575€ (en tietenkään noin paljon maksanut, koska ko. kypärä oli poistumassa mallistosta
tounge.gif
).

Sitten taas tämä minua kiinnostava Icon Airframe näyttäisi olevan hintaan 299€ myytävänä. Tässäpä siis herää kysymys, että kulkeeko se hinta / laatu aina käsi kädessä ja kannattaako lähteä sijoittamaan 300€ uuteen kypärään, vai tuleeko luottaa Shoeihin? Ei tässä nyt viimeiset rahat ole kyseessä, mutta ei sitä nyt viiti 300 €uroa aivan shaisseen tuhlata..
blush.gif

Tässä siis ko. kypärä, jota itselleni suunnittelin:
http://www.mc-sport.fi/shop/product_details.php?p=2560

Pistäkääs kirjotuksia, mikäli on kokemuksia / kuulopuheita ko. merkistä / kypärästä!

Pari vuotta sitten Airframen ostin jenkeistä. Ihan laadukas ruukku kyseessä. Sisusta mielestäni erittäinkin laadukas. Ei ihan hiljaisimmista päästä, mutta Shoein ja Arain tasolla melultaan.
Suomihinta aika kohdillaan. Maksoin tuollaisesta kahdella visiirillä (orggis ja savu) 223 taalaa
smile_org.gif

Kolarointia en kokeillut, joten turvallisuutta en osaa kommentoida.
Omaan kuulaan ei ideaalin muotoinen, joten annoin eteenpäin. Poikani ollut tyytyväinen.

moro, tässä käyttökokemuksia....
mulla on ollut pari-kolme vuotta airframe rubatone pinnalla. mun eka umpipotta, joten vertailukohtaa ei ole. ja edelleen tykkään enemmän avopotasta, olisinko käyttänyt puolen tusinaa kertaa? mun visiiri kyllä huurtuu...

Back