• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ICON kypärät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Onko kellään mitään tietoa miten Jenkeistä saisi tilattua tuon Iconin hooligan kypärän..?? Sain nyt vihdoin ja viimein mc-sportilta tilattua haluamani takin ja hanskat ja ne tulevat jenkeistä tänne, mutta tuosta kypärästä ne sanoivat, että se ei ole eurooppa hyväksytty niin siksi sitä ei voi tilata tänne..
bawling.gif
bawling.gif
Miten ihmeessä sen pystyisi saamaan..
confused_orig.gif
Jos joku vaan tietää niin kertokaa ihmeessä haluaisin nimittäin juuri ton kypärän..
inlove.gif

<a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Icon-Mainframe-Hooligan-red-helmet-black-BRAND-NEW_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6749QQihZ003
QQitemZ130098203286QQrdZ1" target="_blank">Ships to: worldwide.</a>

Onko kellään mitään tietoa miten Jenkeistä saisi tilattua tuon Iconin hooligan kypärän..?? Sain nyt vihdoin ja viimein mc-sportilta tilattua haluamani takin ja hanskat ja ne tulevat jenkeistä tänne, mutta tuosta kypärästä ne sanoivat, että se ei ole eurooppa hyväksytty niin siksi sitä ei voi tilata tänne..
bawling.gif
bawling.gif
confused_orig.gif
Jos joku vaan tietää niin kertokaa ihmeessä haluaisin nimittäin juuri ton kypärän..
inlove.gif
Sama Mainframe mulla on kalloilla tosin... Miten niin ei e hyväksytty?

bawling.gif
bawling.gif
confused_orig.gif
inlove.gif
no niin sielä liikkeessä sanottiin ettei ne voi tilata sitä kypärää suomeen jenkeistä koska se ei oo euroopas hyväksytty malli...
bawling.gif
et mitenköhän sen pystyis nyt hommaamaa jostain...
confused_orig.gif
et onx se sit laitont pitää sitä päässä tääl ajettaes..
nixweiss.gif

Eli siitä löytyy DOT, mutta puuttu toi euroopan ECE hyväksyntä. Eli semmonen ämpäri päässä, olet suurrikollinen
biggrin.gif

bawling.gif
bawling.gif
confused_orig.gif
inlove.gif
no niin sielä liikkeessä sanottiin ettei ne voi tilata sitä kypärää suomeen jenkeistä koska se ei oo euroopas hyväksytty malli...
bawling.gif
et mitenköhän sen pystyis nyt hommaamaa jostain...
confused_orig.gif
et onx se sit laitont pitää sitä päässä tääl ajettaes..
nixweiss.gif
Katoitko FC-motosta?
editti: ei ollut kysy kuitenkin... Koot pitää hyvin kutinsa...

<a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Icon-Mainframe-Hooligan-red-helmet-black-BRAND-NEW_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6749QQihZ003

Koitin Saksasta etsiä mut ei tota Hooligania löytyny, muita malleja kyl näytti olevan. Tämä ebayn kautta Jenkeistä on yksi vaihtoehto mutta voi jäädä tulliin ja sit joutuu maksaan ALVit
confused_orig.gif

sportbikeneeds

Koitin Saksasta etsiä mut ei tota Hooligania löytyny, muita malleja kyl näytti olevan. Tämä ebayn kautta Jenkeistä on yksi vaihtoehto mutta voi jäädä tulliin ja sit joutuu maksaan ALVit
confused_orig.gif

sportbikeneeds
ai "voi jäädä" tulliin
tounge.gif

Kannattaa kyseistä pottaa kysyä myös Espoon Niittykummussa olevasta Superbikerista. Niillä voi olla jotain apuja asiaan.

Tulin viime viikolla jenkkilästä ja mukaan tarttui Iconin rotsi ja hanskat. Oli
062802jumpie_prv.gif
halpaa! Superduty hanskat 49 usd veroineen ja rotsi 149 usd.

Eli lähes ilmaista...

Kannattaa kyseistä pottaa kysyä myös Espoon Niittykummussa olevasta Superbikerista. Niillä voi olla jotain apuja asiaan.

062802jumpie_prv.gif

Eli lähes ilmaista...
Hetkinen! mistäs rotsista oli kysymys? (meikäläiselle tuli heti "Skull" 850€ mieleen mut, ilmeisesti joku textiili)....

confused_orig.gif

sportbikeneeds
no mä en oikee tost ebayst perusta ku sehän on niinkus suomes huutonetti..
confused_orig.gif
kyl sen varmaa jostaa jenkkilän nettisivuilt pystyis tilaan, mutta kun ei omista visaa eikä mastercardia niin silleen vähän vaikee ja muutenkin ku ei osaa enkun kieltä niin sujuvast et viittis alkaa tilaileen ku se on kuitenki nii epävarmaa..
sad_orig.gif

062802jumpie_prv.gif

Eli lähes ilmaista...
Koskas käyt siel jenkkiläs uudestaa nii voisit mulle tuua sen kypärän sieltä..
tounge.gif
wink.gif

kiitos tiedosta käyn katsoos sielt superbikest jos löytys jotaa..
smile_org.gif

no mä en oikee tost ebayst perusta ku sehän on niinkus suomes huutonetti..
confused_orig.gif
kyl sen varmaa jostaa jenkkilän nettisivuilt pystyis tilaan, mutta kun ei omista visaa eikä mastercardia niin silleen vähän vaikee ja muutenkin ku ei osaa enkun kieltä niin sujuvast et viittis alkaa tilaileen ku se on kuitenki nii epävarmaa..
sad_orig.gif
Myös Bikeworldista vois löytyy apuja
nixweiss.gif

Sit jos silleen ei ole niinku valmis tekee silleen mitään sen eteen et saa sen niinku kypärän niin ehkä kannattaa olla niiqu kysymättä mitään
mad.gif
Mut silleen näitä varusteita saa tavallaan ihan käteisellä yleensä ärrältä et voisit kysellä niinku ihan sieltä. sit tietysti jos ei ole niigu kyyti eiks oikeesta tiedäkkään kuka vois nakata ärräl niin se on niinku vähän vaikeeta. eiks joku vois niingu ostaa mulle sen kypärän ja tuoda sen mun luo ja niingu mä maksan sen sitten. mut kun mä oon vähän ujo niin en ehkä haluukkaan tavat sua niingu ja sit on vähän hankalaa!

Jos et saa suomesta niin:

1. Opettele kieli(englanti ja kertaa suomi samalla)
2. menet ja teet ne Ebayn tunnukset
3. kysyt myyjältä voitko maksaa ulkomaan tilisiirrolla?
4. siirrät rahat myyjän tilille.
5. odotat
6. menet tulliin ja maksat alvin+tullin
7. Laitat kypärän päähän ja menet ajamaan.

Jos joku kohta ei onnistu niin ostat jonkun muun kypärän, perkele

mad.gif

Back